پاکدامن گفت: به دلیل اینکه مدعی قهرمانی هستیم، شرایطمان در مسابقات امیدهای آسیا سخت تر است.

سید علی پاکدامن، بازیکن تیم ملی شمشیر بازی در سلاح سابر در گفتگو با  خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: مسابقات امیدهای آسیا شهریور ماه به میزبانی کشور کویت برگزار می شود.

سال گذشته شمشیر بازان ایرانی توانستند در مسابقات امیدهای آسیا به مقام قهرمانی مسابقات دست پید ا کنند که این باعث شده است کار ملی پوشان در مسابقاتی که در پیش رو خواهیم داشت سخت تر شود.

وی ادامه داد: قهرمانی در مسابقات امیدهای آسیا دور از دسترس نیست اما به دلیل اینکه ما مدعی قهرمانی این مسابقات هستیم باید تمام توانمان را به کار ببندیم تا مجدداً قهرمانی را برای خودمان مسجل کنیم.

پاکدامن در خصوص مسابقات شمشیر بازی مجارستان ادامه داد: مسابقات شمشیر بازی مجارستان به دلیل شرکت کشورهای صاحب نام و مطرح جهان از سطح بالایی برخوردار بود.

بازیکن تیم ملی شمشیر بازی تأکید کرد: در مصاف با کشورهای مجارستان ، کره جنوبی و انگلیس به ترتیب با نتیجه ی 5-3،‌12-15 ، و در نهایت نماینده انگلیس با اختلاف یک امتیاز از من پیشی گرفت.

پاکدامن اظهار داشت: در مصاف با حریفانی از کشورهای بلغارستان ،‌ چین ، یونان و ایتالیا هم توانستم به پیروزی برسم و با نتایج قابل توجهی بازی را به پیش ببرم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: اردوی پایانی آمادگی از فردا در سالن کلاهدوز به مدت 10 روز ادامه خواهد داشت که در ابتدا با تست آمادگی جسمانی از بازیکنان وضعیت سلامت بازیکنان در نظر گرفته می شود تا نفرات اعزامی به مسابقات امیدهای آسیا مشخص شوند./آق
برچسب ها: شمشیربازی ، پاکدامن ، کویت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار