سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چرا آیپاد امروز 12 سال دارد؟

12 سال پیش نخستین مدل آیپاد توسط اپل و استیو جابز رونمایی شد و تا امروز سالگردش را جشن می گیرد.

به گزارش خبرنگار  اورژانس it باشگاه خبرنگاران؛ باید گفت که چرا آیپادی که فقط می شود به وسیله اش همه کار کرد اما نمی توان تماسی برقرار کرد، چطور 12 سال تا امروز تولیدش متوقف نشده است؟

نخستین آیپاد در سال 2001 با قابلیت حافظه 5 گیگابایتی و نمایشگر 125 * 128 به عنوان یک گجت High-Resolution به بازار معرفی شد!

قیمت آن 399 دلار و شعارش "کل آهنگ ها در جیبت" بود. اما با گذشت زمان  قابلیت استفاده در پی سی ها و لپ تاپ ها نسخه های آن ارتقا پیدا کرد. اما آیپاد جادویی آن زمان؛ امروز آنچنان موفق پیش نمی رود اما تولیدش هم قطع نشده است.
 
اپل یک برند موفق

اگر سری به لیست فورچون 500 در اینترنت بزنید و آرشیو سال های قبل تا امروز را پیدا کنید، در خواهید یافت که اپل یکی از 20 شرکت اول در برترین برندهای دنیا هر ساله معرفی می شود.

در آخرین رده بندی برترین برندهای سال 2013 Fortune 500 شرکت اپل در رده بندی 6 قرار گرفته است. این یعنی یک موفقیت در سازمانی با این طول عمر.

شاید به این دلیل است که اپل می تواند با نامش اگر جایی موفق نبود، مشتریانش راضی نگه دارد، چرا که آیپاد نمی توانست 12 سال ادامه پیدا کند.

آری یکی از علل فروش آیپاد پس از 12 سال نام Apple است وگرنه گجتی که همه کار می کند اما نمی توان با آن تماس گرفت و دقیقا همان کارهای آینده را انجام می دهد و تفاوت چندانی هم در قیمت آنها وجود ندارد.می شود یکی از علل فروش آیپاد را بعد از 12 سال برند آن معرفی کرد.
گزارش: پوریا سلیمان‌زاده
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.