سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نیازی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

سرنوشت مذاکرات ژنو به حقانيت ايران ضربه نمي‌زند

عضو سابق شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور گفت: دعوت "آمانو" بیانگر صداقت و شفافیت دولت ایران است و جهان بايد بداند که جمهوری اسلامی چيزي براي پنهان کردن ندارد برهمين اساس نيز استفاده صلح آميز از انرژی هسته‌ای را حق مسلم خود می‌داند.

"سامان نیازی"در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با بيان اينکه مذاکرات نوعی نبرد است، گفت: سرنوشت مذاکرات ژنو هرچه باشد به نظام جمهوری اسلامی ایران ضربه‌ای وارد نخواهد کرد.
 
وی افزود: امروزه تمام ملت‌های دنیا به حقانيت دیپلماسی جمهوری اسلامی در مذاکرات پی برده‌اند، ما نیز معتقدیم که اقتدار ایران همیشگی است و اگر مذاکرات نیز به نتیجه قابل قبولی نرسد، از عظمت، صلابت و اقتدار کشورمان ذره‌ای کم نخواهد شد.
 
دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی خراسان جنوبی، با اشاره به سخنان 12 آبان مقام معظم رهبری با دانشجويان در خصوص حمایت از دیپلماسی کشور، گفت: تیم مذاکره کننده از حمایت ویژه فرمانده معظم کل قوا بهره می‌برد و دارای شرایط ایده‌آلی است، همچنین اگر نتیجه‌ای در مذاکرات حاصل نشود، ظرفیت‌های کشور همچنان رو به افزایش است و باید یادآور شد که دشمنان ما هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.
 
وی اظهارداشت: جمهوري اسلامي ايران امروز به قدرت منطقه تبديل شده است و نمي‌توان تاثير ديپلماسي ايراني در منطقه را ناديده گرفت و خوشبختانه اين اقتدار روز به روز نيز در حال افزايش است.
 
عضو سابق شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور با اشاره به سفر دبيرکل آژانس بين‌المللي انرژي اتمی تصریح کرد: دعوت "آمانو" بیانگر صداقت و شفافیت دولت ایران است و جهان بايد بداند که جمهوری اسلامی چيزي براي پنهان کردن ندارد برهمين اساس نيز استفاده صلح آميز از انرژی هسته‌ای را حق مسلم خود می‌داند.
 
وی در پايان با تاکيد بر اينکه ملت ما قدمی از حق مسلم خود عقب نمي‌نشيند، خاطرنشان کرد: ملت ایران براي دستيابي به حق هسته‌اي خود شهداي زيادي را تقديم انقلاب و مردم کرده، لذا با اقتدار از اين حق خود دفاع خواهد کرد.

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.