سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چاووشی: باختمان در جام حذفی را به دست فراموشی سپردیم

مهاجم تیم فوتبال داماش گیلان اظهار داشت: از باختمان در جام حذفی درس گرفتیم، اما این باخت تلخ را به فراموشی سپرده‌ایم و هم اکنون تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا به هدفمان برسیم.

افشین چاووشی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: متأسفانه در بازی جام حذفی ما بر خلاف جریان بازی گل خوردیم و علی رغم این که خوب کار می کردیم اما نتوانستیم بازی را به تساوی بکشیم و در نهایت از گردونه‌ی مسابقات جام حذفی با تمام شایستگی که داشتیم کنار رفتیم.

مهاجم تیم فوتبال داماش گیلان تصریح کرد: امیدوارم بتوانیم روحیه‌ی خودمان را به تیم برگردانیم برد و باخت در فوتبال زیاد پیش می آید مهم این است که بتوانیم از این برد و باخت ها تجربه کسب کنیم و نقاط ضعفی که در بازی ما دیده شده را برطرف کنیم.

وی اضافه کرد: به هر حال ما باید به فکر آینده باشیم زیرا در لیگ برتر بازی مقابل سایپا را پیش رو داریم که تعدادی هم مصدوم داریم که امیدواریم بعد از تعطیلات به تیم اضافه شوند و بتوانیم به وضعیت خوبی برسیم.

چاووشی خاطرنشان کرد: از همه‌ی هوادارانی که با صبر خود تیم را همراهی می کنند تشکر می‌کنم امیدوارم بتوانیم جواب حمایت های آنان را بدهیم.

انتهای پیام/مح
برچسب ها: چاووشی ، داماش ، گیلان ، فوتبال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.