سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گودرزی:با شایسته سالاری باید از تعلیق فدراسیون ها جلوگیری کنیم/مهم نیست که دوستانم پست بگیرند یا نه مهم موفقیت ورزشی است

چهارمین گزینه تصدی پست ریاست بر وزارت ورزش و جوانان گفت:ورزش می بایست با شایسته سالاری اداره شودو تخصص مي تواند بسياري از مشکلات ورزش را حل کند.

محمود گودرزی در گفتگوی اختصاصی با باشگاه خبرنگاران  گفت: در مورد آقای سلطانی فر و صالحی امیری اطلاعات خیلی دقیقی ندارم و دلایل رد صلاحیت آنها را نمی دانیم اما در مورد سجادی به واقع انتظار داشتم رأی بیاورد که متأسفانه این گونه نشد.

وی ادامه داد: ورزش می بایستی بر اساس شایسته سالاری اداره شود و چه بسا در برخی مواقع نداشتن تخصص چیزی باعث شود موقعیت ها و فرصت های مهمی را در عرصه ورزش از دست بدهیم.

گودرزی در مورد انتخاب افراد در پست های مختلف وزارت و فدراسیون ها گفت: رویکرد بنده قانون است و برایم مهم نیست که در پست های مختلف دوستان یا غیر دوستانم باشند مهم اینست که باید شایسته سالاری اجرا شود و در بحث فدراسیون ها نیز معتقدم در چند سال اخیر به دلیل مسائل تعلیق و غیره مشکلات زیادی بوجود آمد و البته انتخاب رؤسای فدراسیون ها می بایستی در چارچوب قانون و آئین نامه های مورد وثوق باشد که در فرآیند قانونی و طبق اساسنامه های جهانی و داخلی بر حسب نظر مجمع انتخاب شوند.

وی همچنین در مورد حوزه جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: آسیب شناسی در مورد جوانان و خلأهای موجود را بررسی کرده ام و در کلیات برنامه ام گنجانده ام و امیدوار هستم بتوانم شکاف های موجود را کاهش دهم و آسیب های اجتماعی را به حداقل برسانم ضمن اینکه باید به مواد مخدر، بیماری های جسمی و بیکاری و ... توجه ویژه ای داشته باشیم.

گودرزی افزود: در مورد فوتبال شاید فدراسیون بهترین مرجع تصمیم گیری در مورد مسائل فوتبالی است و متولی این ورزش محسوب می شود اما معتقدم بایستی از کمک هاي مادی و معنوی تقویت شود و این نیاز به یک پروسه 5-4 ساله دارد.

گودرزی در پایان خاطرنشان کرد: به رأی نمایندگان مجلس امیدوار هستم چرا که هیچگاه در جبهه و خط سیاسی خاصی نبوده ام و سابقه زمان دفاع مقدس من روشن است و البته تابع نظر مجلس شورای اسلامی هستم./ث

برچسب ها: فدراسیون ، جوانان ، فوتبال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.