طی نامه‌ای از سوی رئیس‌جمهور، "محمود گودرزی" به‌عنوان وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان به مجلس معرفی شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، درپی عدم رای اعتماد نمایندگان به نصرالله سجادی به عنوان وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان که در جلسه علنی امروز یکشنبه رخ داد، دولت یازدهم بلافاصله وزیر پیشنهادی بعدی ورزش و جوانان را جهت کسب رای اعتماد به مجلس معرفی کردند.
 
بر این اساس، محمود گودرزی که پیش از این نیز به عنوان گزینه احتمالی دولت جهت معرفی وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان مطرح بود، توسط حجت‌الاسلام و المسلیمن دکتر حسن روحانی طی نامه ‌ی به مجلس معرفی شد.
 
ضرغام صادقی عضو هیئت رئیسه مجلس نامه‌ به شرح زیر قرائت کرد:
 
بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای علی لاریجانی 

ریاست محترم مجلس شورای اسلامی

با سلام احتراما در اجرای اصل 133 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران شرح حال و برنامه جناب آقای دکتر محمود گودرزی برای اخذ رای اعتماد برای ورزارت ورزش و جوانان به مجلس شورای اسلامی معرفی می گردد.

حسن روحانی

صادقی افزود: بدین وسیله نامه دولت اعلام وصول می شود و جلسه بعدی روز یکشنبه 26 آبانماه به منظور بررسی رای اعتماد به وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان برگزار می‌شود.
 
همچنین علی لاریجانی تصریح کرد: از آنجایی که نامه دولت در این جلسه اعلام وصول شد هفته بعد یکشنبه باید در جلسه علنی برگزار کنیم.
 
گفتنی است؛ گودرزی چهارمین وزیر پیشنهادی دولت یازدهم برای تصدی وزارت ورزش و جوانان است، سلطانی‌فر، صالحی‌امیری و سجادی سه وزیر معرفی شده قبلی بودند که موفق به کسب رای اعتماد وکلای ملت نشدند.

لازم به ذکر است، پیش از معرفی سجادی به عنوان وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان، داریوش اسماعیلی نماینده مردم سرامه و سروستان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، از معرفی گودرزی به عنوان جدی‌ترین گزینه پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان خبر داده بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار