سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صالحي:

نبي بايد کسر يک امتياز را رسانه اي کند/ کسر امتياز تأييد شده است

رئيس کميته استيناف فدراسيون فوتبال در خصوص تأييد کسر يک امتياز از باشگاه پرسپوليس گفت: رأي در خصوص کسر يک امتياز تأیید شده اما دبير کل فدراسيون عهده دار رسانه‌‌ای کردن آن است.

صالحي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: حکم کسر امتياز از باشگاه پرسپوليس تایید شده است و بايد ابتدا به دبيرکل کميته انضباطي ارجاع داده و پس از تأييد آن‌ها، دوباره بر کميته استيناف بازگردانده شود و پس از امضاي ما توسط دبير کل فدراسيون رسانه‌اي شود.

رئیس کمیته استیناف فدراسیون فوتبال در خصوص تأييد کسر امتياز توسط سايت‌هاي ديگر افزود: واقعاً نمي دانم اين خبر چگونه رسانه‌اي شده است در صورتي که نبي بايد ابتدا آن را رسانه‌اي کند و پس از آن اين خبر توسط افراد مسئول ديگر رسانه‌اي شود.

وي در خصوص اعتراض باشگاه پرسپوليس به این رأي تصريح کرد: هيچ اعتراضي به رأي صادر شده وارد نيست و حکم قطعي است و نظر کميته استيناف تغيير نخواهد کرد.

صالحي در خصوص شکايت قرمزپوشان به فيفا گفت: دقيقاً نمي دانم که باشگاه‌ها به کدام مرجع مي توانند شکايت کنند که صلاحيت رسيدگي به اين موارد را داشته باشد.

رئيس کميته استيناف فدراسیون فوتبال در خصوص تعويق حکم به دليل حضور بلاتر افزود: اصلاً چنين خبري صحت ندارد و اين حکم يک هفته پيش اعلام شده بود اما به دليل اينکه حکم بايد ابتدا به دبيرکل کميته انضباطي و پس از آن دوباره به ما ارجاع داده شود 10 روز طول مي کشد و اصلاً حضور بلاتر دليلي بر ديرکرد ابلاغ اين حکم نبوده است.

انتهای پیام/مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.