سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قائم مقام وزير نيرو:

نمايشگاه "صنعت آب و برق" به کار خود پايان داد/"بخش خصوصي" ديگر شخص دوم نيست

محمودي گفت: اين صنعت برق سالانه به 5هزار مگاوات ظرفيت جديد نيازمند است که خود پتانسيل مناسبي براي حضور سرمايه گذاران است.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، ستار محمودي قائم مقام وزير نيرو در اختتاميه سيزدهمين نمايشگاه بين المللي صنعت برق و نهمين نماشگاه بين المللي آب و تاسيسات آب و اضلاب  گفت: نمايشگاه عرصه تفکر سازنده و برتر است که موجب هم افزايي و ايجاد حس رقابت و توسعه فضاي کسب و کار و ايجاد اشتغال مي شود.

وي در ادامه افزود: در حوزه آب ساليانه حدود 60 هزار ميليارد سرمايه گذاري صورت مي گيرد که براي داخل و خارج از کشور  زمينه بالنده اي را براي سرمايه گذاري ايجاد مي کند.

وي همچنين در خصوص صنعت برق نيز گفت: اين صنعت سالانه به 5هزار مگاوات ظرفيت جديد نيازمند است که خود پتانسيل مناسبي براي حضور سرمايه گذاران است.

محمودي با بيان اينکه در صنعت برق بيش از 3 ميليارد تومان سرمايه گذاري صورت مي گيرد، افزود: در عرصه صادرات برق نيز شرکت ها توانمند عمل کردند به طوري که در اين عرصه صادرات به مرز 2 ميليارد دلار رسيده و همچنين صادرات تجهيزات کالا و خدمات نيز از مرز 3هزار ميليارد دلار عبور کرده است که اين خود نشانگر رقابت پذيري است.

وي در پايان خاطرنشان کرد: زماني که بخش خصوصي شخص دوم بود به پايان رسيده و در حال حاضر بخش خصوصي در متن است.

لازم به ذكر است؛ در پايان اين نمايشگاه از 35 غرفه برتر و فعال در عرصه صنعت برق و 25 غرفه در صنعت آب تجليل شد.

انتهاي پيام/

برچسب ها: نمایشگاه ، عرصه ، تفکر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.