سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حاجی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران عنوان کرد؛

کرباسچی؛ گزینه نهایی برای علنی ساختن اجماع اصلاح‌طلبان بر ناطق نوری

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گفت: شخصيت ناطق‌نوري، بسيار مورد احترام بوده و بنده ارادت خاصي به وی دارم، ولی صحبت و تصمیم‌گیری درمورد انتخابات آتي مجلس شوراي اسلامي و سرلیستی آن هنوز بسیار زود است.

"مرتضی حاجی" وزیر سابق آموزش و پرورش در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، در پاسخ به سوالي مبني بر احتمال اجماع اصلاح‌طلبان بر"حجت‌الاسلام علی‌اکبر ناطق‌نوری" در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: از این قول و قرار اطلاعی ندارم.

وي ادامه داد: به طور قطع صحبت‌هايي صورت گرفته که "غلامحسين کرباسچی" این نظر را علني مي‌كند ولی در مورد این تصمیم و هماهنگی‌‌های آن با ناطق نوری اطلاعی ندارم.

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی در پايان با اشاره به شخصيت ناطق‌نوري، خاطرنشان كرد: شخصيت ناطق‌نوري، بسيار مورد احترام بوده و بنده ارادت خاصي به وی دارم، ولی صحبت و تصمیم‌گیری در مورد انتخابات آتي مجلس شوراي اسلامي و سرلیستی آن بسیار زود است.

گفتني است، چندي قبل "غلامحسين كرباسچي" دبيركل حزب كارگزاران سازندگي و عضور شوراي مشورتي اصلاح‌طلبان از اجماع اصلاح‌طلبان بر "حجت‌الاسلام علی‌اکبر ناطق‌نوری" در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی سخن گفته بود كه اين موضوع موجب واكنش‌هاي بسياري در ميان اصلاح‌طلبان و اصولگرايان شد و برخي از اصلاح‌طلبان عضور شوراي مشورتي اين سخن كرباسچي را نظر شخصي دانستند.

انتهاي پيام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.