سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

"به خاطر پونه" در آستانه پيوستن به باشگاه ميلياردي‌ها/ "آزاد راه" بعد ازايام سوگواري امام حسين(ع) در شهرستان‌ها اكران مي‌شود

"به خاطر پونه" با فروش كلي 910 ميليون تومان در آستانه پيوستن به باشگاه ميلياردي‌ها است.

داريوش بابائيان، پخش‌كننده فيلم سينمايي "به خاطر پونه" و "578 روز انتظار" درباره آمار فروش اين فيلم‌ها به خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران گفت: فيلم سينمايي "به خاطر پونه" به كارگرداني هاتف عليمرداني در تهران به فروش 614 ميليون توماني و در شهرستان به فروش 296 ميليون توماني تا روز چهارشنبه رسيده و فروش كلي آن 910 ميليون تومان است.







همچنين فيلم سينمايي "578 روز انتظار" به كارگرداني احمد عبدالهيان در تهران به فروش 9 ميليون توماني و در شهرستان به فروش 14 ميليون توماني رسيده و فروش كلي آن 23 ميليون تومان است.

"حبيب اسماعيلي" پخش‌كننده فيلم سينمايي "آزاد راه" نیز درخصوص فروش این فیلم،  گفت: اين فيلم تا روز گذشته توانسته به فروش 25 ميليون توماني دست يابد.

وي افزود: با توجه به فرا رسيدن ايام سوگواري امام حسين(ع) اين فيلم در شهرستان‌ها اكران نشده و بعد از اتمام ايام سوگواري در شهرستان‌ها اكران مي‌شود.

همچنين فيلم سينمايي "بشارت به يك شهروند هزار سوم" به كارگرداني "محمدهادي كريمي" در تهران توانسته به فروش 220 ميليون توماني و در شهرستان به فروش 80 ميليون توماني دست يابد و فروش كمي آن 300 ميليون تومان تا روز چهارشنبه است.
 
انتهای پیام/ص
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.