سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از سر گيري فعاليت واحدهاي "بنزين" سازي "پالايشگاه نفت اصفهان"

فعاليت واحدهاي بنزين سازي شرکت پالايش نفت اصفهان پس از تعميرات اساسي واحدهاي آيزوماکس و هيدروژن شماره يک و آمين کنتکتور شماره يک اين شرکت از سرگرفته شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، عمليات بازسازي و تعميرات اساسي واحدهاي ياد شده از نيمه دوم مهر امسال آغاز شده بود.

رييس تعميرات شرکت پالايش نفت اصفهان گفت: باتوجه به حجم کارهاي تعميرات و بازرسي فني پيش بيني مي شد اين عمليات 29 روز به طول انجامد.

خيري با اشاره به اينکه تعميرات واحدهاي ياد شده در دو شيفت کاري و با يک هزار و 400 نفر نيروي انساني رسمي و پيمانکاري انجام شد، افزود: مدت تعميرات با دو روز کاهش و در 27روز انجام شد.

وي تعويض برج 641، سيني هاي برج جذب، قسمتي از لوله هاي شبکه واحد خنک کننده آب، کک سوزي و احياي فعاليت کاتاليست به منظور افزايش راندمان توليد و کيفيت محصولات در واحد آيزوماکس همچنين تعويض کاتاليزومتان سازي و سيني هاي برج عريان کننده در واحد هيدروژن را از جمله تعميرات واحدهاي بنزين ساز شرکت پالايش نفت اصفهان بيان کرد.

خيري هزينه اين تعميرات  را حدود 27ميليارد ريال اعلام کرد و گفت: خوراک واحدهاي آيزوماکس و هيدروژن يک به ترتيب 22 هزار بشکه در روز و هفت هزار کيلوگرم درساعت است.

 بنزين، گازمايع، نفت سفيد، سوخت هواپيما و نفت گاز از توليدات واحد آيزوماکس است.

انتهای پیام/
برچسب ها: بنزین ، پالایشگاه ، نفت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.