سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در تالار وحدت؛

"سقوط از ارتفاع پست" بیداری اسلامی را به نمایش درمی‌آورد

نمایش "سقوط از ارتفاع پست " با بهره‌گیری از اتفاقات بیداری‌اسلامی در کشورهای عربی، نمایشی سیاسی را تقدیم مخاطبان خود می‌کند.

به گزارش حوزه موسیقی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی و اموربین‌الملل بنیاد رودکی، کامبیز اسدی، نویسنده و کارگردان نمایش "سقوط از ارتفاع پست"  با سیاسی خواندن ژانر این نمایش اظهار داشت: ایده اولیه "سقوط از ارتفاع پست" از بیداری‌اسلامی در کشورهای عربی گرفته شده است و داستان آخرین روز حکومت یک حاکم را نشان می‌دهد که صبح صاحب قدرت است و شب سقوط می‌کند.

این هنرمند ضمن بیان اینکه نمایش "سقوط از ارتفاع پست" را برای تالار وحدت نوشته است، گفت: از ابتدا تصمیم داشتیم این نمایش را در تالار وحدت به روی صحنه ببریم به همین منظور با توجه به امکانات و فضاهای این تالار نمایشنامه نوشته و دکور طراحی شد.

شهرام عبدلی، حمید ابراهیمی، جلیل فرجاد، انوشیروان ارجمند، رزیتا غفاری، رامین سیاردشتی، محمدرضا مالکی، مجید آهنگران، رضا راد، حسام کلانتری، نگین رشیدی و هانیه قاسمی تعدادی از بازیگرانی هستند که در این نمایش به هنرنمایی می‌پردازند.

محمدمیرعلی اکبری، مشاور کارگردان و دراماتورژ؛ منیره ملکی، مدیر هنری و طراح صحنه؛ اسماعیل کوشا، تهیه کننده و محمد فرشته نژاد، آهنگساز سایر عوامل این نمایش هشتند.

گفتنی است؛  نمایش "سقوط از ارتفاع پست" از چهاردهم آبان ماه ساعت 19 در تالار وحدت به روی صحنه رفت.

انتهای پیام/ص
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.