سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی/

مصلحی: حضور اقشار مختلف مردم، ویژگی خاص 13 آبان امسال است

وزیر سابق اطلاعات گفت: ویژگی خاص امروز همین شرکت اقشار مختلف مردم بود که پیام مهمی دارد و آن این است که دشمن و استکبار به خوبی شناسایی و مصداقی شده است.

به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران، "حجت‌الاسلام‌والمسلمین حیدر مصلحی" وزیر سابق اطلاعات در یوم‌الله سیزده آبان در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور پرشکوه مردم در این روز اظهار داشت: حضور امروز مختص دانش‌آموزان و دانشجویان نبود بلکه همه آحاد مردم شرکت داشتند.

وی ادامه داد: ویژگی خاص امروز همین شرکت اقشار مختلف مردم بود که پیام مهمی دارد و آن این است که دشمن و استکبار به خوبی شناسایی و مصداقی شده است و مردم ما نیز متناسب با مصداق برخورد می‌کنند.

وزیر سابق اطلاعات با بیان اینکه بصیرت دانشجویان به تبعیت از ولایت برمی‌گردد، خاطرنشان کرد: آن زمان حرکت دانش‌آموزان به تبعیت از امام(ره) شکل گرفت و هرچه این تبعیت پررنگ‌تر باشد بصیرت بالاتر است و امسال هم یقینا همین اتفاق افتاد.

وی افزود: حضور مردم در این راهپیمایی این پیام را به دشمنان و استکبار می‌رساند و مردم ایران مقابل دشمنان خود تا آخرین لحظه خواهند ایستاد.

وزیر سابق اطلاعات درباره اهمیت این راهپیمایی به مانند راهپیمایی سال 88 اظهار داشت: این گونه راهپیمایی‌ها اقتدار ما را در داخل کشور نشان می‌دهد و این موضوع را اثبات می‌کندکه مردم مادر مقابل دشمنان کوتاه نمی‌آیند.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری اینگونه راهپیمایی‌ها مشخص می‌کند که آن‌هایی که بحث مذاکره را پیگیری می‌کنند اجازه ندارند حق و حقوق ملت پایمال شود و دشمن را مدیریت کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: احزاب ، مصلحی ، شرکت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.