سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زارع‌زاده خبر داد:

تمدید اجرای طرح آزمایشی تشکیل سازمان مدیریت بحران کشور تا سال 93

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس از تمدید اجرای طرح آزمایشی تشکیل سازمان مدیریت بحران کشور تا سال 93، بررسی حادثه تروریستی سراوان و مهلت دو هفته‌ای مجلس به دولت برای ارائه لایحه افزایش تعداد نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه عصر امروز این کمیسیون خبر داد.

دخیل عباس زارع‌زاده مهریزی نماینده مردم مهریز و بافق در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران در تشریح جلسه عصر امروز (یکشنبه، 12 آبان) کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور اظهار داشت: بر اساس تصمیم اعضای کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی کشور در این جلسه، اجرای طرح آزمایشی تشکیل سازمان مدیریت بحران کشور تا پایان سال 93 تمدید شد.

وی در ادامه تصریح کرد: اعضای کمیسیون اجرای طرح آزمایشی تشکیل سازمان مدیریت بحران کشور تا پایان سال ۹۳ تمدید و از دولت خواستار شدند تا حداکثر شهریور ۹۳ برای تبدیل طرح آزمایشی به قانون دائمی، لایحه به مجلس ارائه دهد.

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس، با اشاره به شهادت تعدادی از مرزبانان کشورمان در منطقه مرزی سروان، اظهار داشت: اعضای کمیسیون شورا‌ها که در راستای بررسی وضعیت سروان به استان سیستان و بلوچستان سفر کرده بودند امروز با حضور معاون پارلمانی ناجا و مسوولین وزارت کشور علت این حادثه و اقداماتی که تا کنون انجام گرفته را بررسی کردند.

زارع‌زاده در پایان خاطر نشان ساخت: همچنین در این جلسه به دولت مهلت داده شد تا دو هفته آینده لایحه اصلاح حوزه‌های انتخابیه و تعداد نمایندگان آنها را به مجلس ارائه دهد. 

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.