سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امروز "يکشنبه 12 آبان ماه 92" اعلام شد؛

جوي پايدار و افزايش آلاينده هاي جوي براي پايان هفته/ کاهش "بارش"ها در غرب و افزايش در شرق

روز سه شنبه ظهر سامانه فوق از مرزهاي شرقي کشور خارج و از سه شنبه تا پنج شنبه با حاکم شدن جوي پايدار در کشور در شهرهاي صنعتي و پر جمعيت افزايش آلاينده هاي جوي و کاهش کيفيت هوا پيش بيني مي شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور، امروز "يکشنبه 12 آبان ماه 92" اعلام شد، براساس نقشه هاي پيش يابي هواشناسي با استقرار سامانه بارشي در نيمه غربي کشور امروز جوب غرب، غرب، نواحي مرکزي و با شدت کمتر دامنه هاي البرز، سواحل درياي خزر و شمال غرب و جنوب و بتدريج شرق بارش باران گاهي با رعد و برق، وزش باد و در ارتفاعات  و مناطق سردسير بارش برف پيش بيني مي شود.


براساس اين گزارش، از اواخر امروز بتدريج بارش در استان هاي نوار غربي قطع خواهد شد و همچنين روز سه شنبه ظهر سامانه فوق از مرزهاي  شرقي کشور خارج مي شود و از سه شنبه تا پنج شنبه با حاکم شدن جوي پايدار در کشور در شهرهاي صنعتي و پر جمعيت افزايش آلاينده هاي جوي و کاهش کيفيت هوا پيش بيني مي شود.

گفتنی است، وضعیت آب و هوای استان های "تهران" و "البرز" امروز، نيمه ابري تا ابري  و بارش پراکنده پیش بینی می شود و استان تهران در بیشینه دمای خود به 17 درجه و در کمترین حالت به 9 درجه بالای صفر  خواهد رسید و همچنین دمای شهر تهران در حال حاضر 13 درجه بالای صفر است.

انتهای پیام/
برچسب ها: باران ، رگبار ، باد ، تهران ، سرما
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.