مدیرکل هواشناسی استان قم با اشاره به شروع بارش‌ها در قم از روز پنج شنبه گفت: بارندگی‌ها امروز و فردا نیز در قم ادامه خواهد یافت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، یحیی زارع با اشاره به آغاز بارندگی ها در استان قم گفت: بارندگی ها در قم متاثر از ورود سامانه بارش زا به کشور از روز پنج شنبه آغاز و امروز و فردا نیز ادامه خواهد داشت.

وی در خصوص وضعیت هوای امروز قم تصریح کرد: آسمان قم امروز ابری همراه با بارندگی و گاهی توام با وزش باد خواهد بود.

مدیر کل هواشناسی استان قم با بیان این که سمت وزش باد جنوب شرقی و سرعت آن 5 تا 10 متر بر ثانیه خواهد بود، افزود: حداقل دما امروز 11 درجه و حداکثر آن به 15 درجه می رسد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به وضعیت هوای قم در روز یکشنبه اشاره کرد و گفت: آسمان قم فردا نیمه ابری تا ابری، در برخی ساعات همراه با بارش پراکنده باران و به تدریج گاهی ابری و گاهی با وزش باد توام خواهد بود.

حداقل دما فردا در قم به 9 درجه می رسد

زارع با بیان این که سمت وزش باد در روز یکشنبه شمال غربی و سرعت آن 5 تا 10 متر بر ثانیه خواهد بود، یادآور شد: حداقل دمای هوای فردای قم 9 درجه و حداکثر آن به 20 درجه می رسد.

سلفچگان رکورددار بارندگی ها در قم

وی با توجه به میزان بارندگی ها در قم گفت: طی 24 ساعت گذشته تا ساعت 10 و سی دقیقه امروز صبح میزان بارندگی ها در شهرقم 1.6، سلفچگان 4.2، کهک 2، کوشک نصرت1.3 و کوه سفید 0.8 میلیمتر گزارش شده است.

مدیر کل هواشناسی استان قم در ادامه سخنان خود با اشاره به پیش بینی های هواشناسی در روز دوشنبه تصریح کرد: آسمان قم در روز دوشنبه صاف تا کمی ابری گاهی همراه با وزش باد پیش بینی می شود که سمت وزش باد غربی و سرعت آن بین 5 تا 10 متر بر ثانیه خواهد بود.

وی افزود: همچنین حداقل دمای هوای قم در روز دوشنبه 6 درجه و حداکثر آن 22 درجه پیش بینی می‌شود./ش

برچسب ها: قم ، آسمان ، بارانی ، تداوم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.