سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایام محرم "خرده ستمگران" به شبکه سه می‌آیند

مجموعه "خرده ستمگران" در 10 قسمت 60 دقیقه‌ای به کارگردانی "مسعود شاه‌محمدی" و تهیه کنندگی "سعید شاهسواری" از دوشنبه 13 آبان ساعت 20:00به روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.

به گزارش خیمه گاه باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي شبكه سه سيما؛‌ این مجموعه کاری از گروه فیلم و سریال شبکه سه است که توسط مسعود شاه محمدی نگاشته شده و بازیگرانی چون احمد آقالو، احمد ساعتچيان، بهار كاتوزي، بهناز جعفري، اليكا عبدالرزاقي، رامين ناصرنصير، مسعود سخايي، امير آقايي، حميدرضا آذرنگ، مجتبي رستگار و فلامك جنيدي  در آن نقش آفرینی می‌کنند. 



این فیلم داستان خرده ستم‌هايي است كه انسان‌ها در روابط اجتماعي در حق يكديگر مرتكب مي‌شوند، قصه مبارزه آدم‌ها با ستمگران كوچك است؛ ستمگراني كه در نقش همسايه، دوست، صاحب كار و صاحب خانه به اطرافيانشان ستم مي‌كنند. در این مجموعه  سعي شده به موضوعاتي به ظاهر بي‌اهميت كه ما به آنها توجه نمي‌كنيم، پرداخته شود. 



خرده ستمگران  از دوشنبه 13آبان ،هر روز به جز پنجشنبه ها و جمعه ها ساعت 20:00 از شبکه سه سیما پخش  می شود و باز پخش آن‌، روز بعد ساعت 14:45 خواهد بود.



ساير عوامل اين مجموعه عبارتند از:‌  تصويربردار: جواد صفا، صدابرداران: صالح حبيبي و سعيد احمدي، طراح گريم: محمد قومي، مديران توليد: احمد كشوري و شهنام شهباززاده، طراحان صحنه: كامياب امين عشايري، مريم عنايتي و ليلا اميري ،دستياران اول كارگردان: امير سليماني و مهدي ميرزاييان.

انتهاي پيام/ص
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.