سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دبیر انجمن" نساجی" ایران:

برگزاری قدرتمند نمایشگاه بین‌المللی صنعت "نساجی"به میزبانی ایران

برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی باعث ارتقای سطح روابط تجاری، افزایش کیفیت و ارزآوری برای کشور می‌شود.


علیرضا حائری دبیر انجمن "نساجی" در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، در رابطه با نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ماشین‌آلات، مواد اولیه، منسوجات خانگی، ماشین گلدوزی و محصولات نساجی گفت: امسال به لحاظ تعداد شرکت‌کنندگان داخلی و خارجی شاهد رشد چشم‌گیر 56 و 124 درصدی نسبت به سال گذشته بوده‌ایم که این امر بر روی سطح کیفی نمایشگاه بی‌تاثیر نبوده است. برگزاری این دست نمایشگاه‌ها باعث افزایش ارتباط با جامعه بین‌المللی در زمینه صنعت نساجی و باعث ارتقای سطح روابط تجاری، افزایش ارزآوری برای اقتصاد کشور می‌َود.

وی در ادامه بیان کرد: رقابت عامل اصلی در افزایش کیفیت است و برگزاری این نمایشگاه و حضور شرکت‌ها و صنعت‌گران مختلف باعث تشدید رقابت ودر نتیجه آن بهبود کیفیت و همراه با کاهش در هزینه تمام شده خواهد شد. همچنین باعث آمادگی بیشتر تولیدکنندگان داخلی برای حضور در عرصه‌های بین‌المللی می‌َشود.

دبیر انجمن نساجی تصریح کرد: این نمایشگاه بیان‌کننده و عرضه‌کننده توانمندی صنایع نساجی کشور به تقاضاکنندگان داخلی و خارجی کشور و آشنایی هرچه بیشتر آنان با یک دیگر است که بدون شک این امر در رفع مشکلات صنعت نساجی بی‌تاثیر نخواهد بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: حضور تمامی تولیدکنندگان در این نمایشگاه و برگزاری باشکوه آن نشان‌دهنده عظمت صنعت نساجی کشور است.

برچسب ها: حائری ، نساجی ، گلدوزی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.