سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حقیقت‌پور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

قوانین موجود در چارچوب NPT کفایت می‌کند/عدم نیاز به پروتکل الحاقی

عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: ما به تیم مذاکره‌کننده کشورمان اعتماد داریم و به صورت مستمر دستاوردهای آنها را در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بررسی می‌کنیم.

"منصور حقیقت‌پور" نماینده اردبیل،‌سرعین و نمین در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به روند مذاکرات ایران با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و انتشار بیانیه مشترک بعد از نشست توسط ایران و آژانس گفت:‌ با توجه به روند مذاکرات تا به امروز ما رویکرد مثبتی را مشاهده کرده‌ایم.

وی افزود: ما از تیم مذاکره‌کننده خود بسیار خاطرجمع هستیم و مراقبت‌های لازم را در این رابطه انجام خواهیم داد، اعضای کمیسیون امنیت ملی به صورت مستمر دستاوردهای تیم مذاکره کننده ایرانی را بررسی می‌کنند.   
 
عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: البته باید به این مسئله اشاره کنم که تیم مذاکره‌کننده به موضوع پروتکل الحاقی نباید ورود پیدا کند زیرا این مسئله در حوزه فعالیت مجلس است که مطمئنا نمایندگان مجلس در جلسات مذاکرات با آژانس بین‌المللی  انرژی اتمی حضور ندارند.   
 
حقیقت‌پور اظهار داشت: به نظر ما قوانین موجود در چارچوب NPT کفایت می‌کند و نیازی به امضای پروتکل الحاقی در این باره نیست.   
 
نماینده مردم اردبیل، سرعین و نمین در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به عدم حضور در نشست ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی از مباحث مطرح شده در این جلسه اطلاع کاملی نداریم اما نسبت به این مذاکرات خوش‌بین هستیم و مطئنیم تیم مذاکره‌کننده ایرانی از حقوق ملت دفاع خواهد کرد.   

انتهای پیام/ 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.