سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

میرمرادزهی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

اعضای کمیسیون مشترک طرح تأسیس سازمان ملی استاندارد ایران معرفی شدند

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی گفت: در جلسه عصر امروز(سه‌شنبه) این کمیسیون، سه نفر از اعضا جهت عضویت در کمیسیون مشترک طرح تأسیس سازمان ملی استاندارد ایران انتخاب و معرفی شدند.

هدایت‌الله میرمرادزهی نماینده مردم سراوان در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به جلسه امروز(سه‌شنبه) کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس گفت: در این جلسه کارگروههای منتخب در خصوص نیازمندیهای تقنینی و نظارتی حوزه‌های آب، کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست گزارشی ارائه کردند.
 
عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی اظهار داشت: در جلسه کمیسیون کشاورزی سه نفر از اعضا جهت عضویت در کمیسیون مشترک طرح تأسیس سازمان ملی استاندارد ایران انتخاب و معرفی شدند.
 
میرمرادزهی ادامه داد: مقرر شد عباس پاپی زاده، شریعت نژاد و سید شکر خدا موسوی به عنوان اعضای کمیسیون در کمیسیون مشترک باشند که براساس آن استانداردهایی که برای هر سازمانی تعریف می‌شود را مد نظر قرار دهند و برای رأی‌گیری در صحن علنی مجلس شورای اسلامی آماده کنند.    
 
وی افزود: کمیسیون کشاورزی در جلسه امروز به ادامه بررسی طرح اصلاح قانون تأسیس نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور پرداخت.
 
عضو هیئت رئیسه کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس گفت: کمیسیون کشاورزی تا ماده 2 این طرح را بررسی کرد و مقرر شد ادامه بررسی این طرح به جلسات بعدی موکول شود.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.