سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آریایی‌نژاد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

بررسی "استعمال قلیان" با حضور معاون پارلمانی رئیس میراث فرهنگی در کمیسیون بهداشت

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: یکی از موارد مهمی که امروز در این نشست مورد بحث و بررسی قرار گرفت، مبارزه با دخانیات و قلیان بود.

"احمد آریایی‌نژاد" نماینده مردم ملایر در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، در تشریح جلسه امروز (سه‌شنبه 7 آبان) کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، گفت: یکی از موارد مهمی که امروز در این نشست مورد بحث و بررسی قرار گرفت، مبارزه با دخانیات و قلیان بود.
 
وی با اشاره به صحبت‌های نجفی رئیس سازمان میراث فرهنگی در خصوص ترویج قلیان افزود: متاسفانه بیشتر در این خصوص به ارائه گزارش پرداخته شد لذا ما به دنبال این هستیم راهکارهایی برای حل این مهم ارائه کنیم، حتی به دنبال طرحی هستیم که هر مسئولی در نظام جمهوری اسلامی گفتار یا رفتارش تاکیدکننده مصرف دخانیات و مواد مضر دیگری باشد از مقامش عزل شود.
 
نماینده مردم ملایر تصریح کرد: اعضای کمیسیون بهداشت بر این مهم تاکید کردند که راهکارهایی برای پیشگیری از مسیر دخانیات مواد مخدر به صورت جدی تهیه شود.
 
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس اظهار داشت: در این جلسه در خصوص توزیع ماده مخدر "شیشه" در آرایشگاه‌های زنانه بحث جدی صورت گرفت و تاکید شد که نظارت بیشتری بر روی آرایشگاه‌ها صورت گیرد تا دیگر شاهد توزیع اینگونه مواد مخدر نباشیم.
 
نماینده مردم ملایر در پایان خاطرنشان کرد: معاون پارلمانی رئیس سازمان میراث فرهنگی همچنین نیروی انتظامی مهمانان امروز کمیسیون بهداشت ودرمان مجلس بودند و بحث‌های جدی با این عزیزان انجام شد.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.