سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گروسي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

وزارت ارتباطات پیگیر اختلال در ارسال پیامک‌‌های گروهی و سرعت اینترنت باشد

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به اختلال در ارسال پيامك‌هاي گروهی گفت: موضوع اختلال در ارسال پیامک‌ها و هم‌چنین سرعت اینترنت و اختلالاتی که نوعا به دلیل نبود زیر ساخت‌ها به وقوع می‌پیوندد باید از سوی وزارت ارتباطات و سازمان تنظیم مقررات پیگیری شود.

حسین گروسی نماینده شهریار، ملارد و شهر قدس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران در مورد اختلال در شبکه اینترنت و ارسال پیامک‌های گروهی که بیشتر در حوزه اطلاع‌رسانی و خبری طی دو هفته اخیر گفت: متولی این امر وزارت ارتباطات است، مخابرات و اینترنت نیز تحت نظارت این وزارتخانه و هم چنین سازمان تنظیم مقررات اداره می‌شود.
 
وی ادامه داد: وزارت ارتباطات باید پیگیر اختلال در ارسال پیامک‌ها و هم‌چنین سرعت اینترنت و اختلالاتی که نوعا به دلیل نبود زیر ساخت‌ها به وقوع می‌پیوندد، باشد. 
 
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس اظهار داشت: قبلا جلساتی هم در این راستا برگزار شده و مسئولین در این رابطه در مجلس حضور یافته‌اند و امیدواریم که تدابیری اندیشیده شود تا شاهد تکرار چنین مواردی نباشیم.
 
گروسی در پایان خاطر نشان کرد: سازمان تنظیم مقررات و وزارت ارتباطات موظف است که این مسئله را پیگیری کند و  هر چه سریعتر در مورد رفع این مسائل و مشکلات اقدام کند.

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.