نماینده مردم سقز و بانه با بیان اینکه باید به سمت دولت الکترونیک و کسب و کار اینترنتی حرکت کنیم گفت:لازمه این حرکت داشتن اینترنت با سرعت و کیفیت بالا و رضایت جامعه از انجام امور در فضای مجازی است.

محسن بیگلری در گفتگو با خبرنگار اورژانس itباشگاه خبرنگاران با بیان مطلب فوق اظهار داشت:مسولان حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات هنگام ارائه برنامه در صحن علنی و کمیسیون حرفهایی را میگویند که در اجرا و عمل شاهد آن نیستیم و متاسفانه کم لطفی هایی دیده میشود.

 وی با تاکید بر اینکه امروز استفاده از اینترنت صرفا محدود به تهران و شهرهای بزرگ نمیشود بیان داشت:مردم روستا نیز از ما انتظار اینترنت با سرعت و کیفیت بالا را دارند و به یک مطالبه تبدیل شده است .

 عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد:وزارت ارتباطات باید به عنوان شاکله حوزه ict کشور نسبت به مرتفع نمودن این مشکل اقدامات لازم را انجام داده و اگر نیاز به هزینه و صرف اعتبارات دارد برای خدمت به مردم و ارائه خدمات به کاربران این فضا  کارهای لازم را صورت دهد.

وی خاطرنشان ساخت:باید سازو کارهای جدیدی در این حوزه طراحی شود تا مشکلات مشخص و نسبت به رفع آنها و رضایت موثر کاربران اقدامات لازم انجام شود./ح

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.