سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حجت‌الاسلام و المسلمین ابراهیمی مطرح کرد

تسخیر لانه جاسوسی؛ پایانی بر رذالت‌ها و توطئه‌های آمریکا

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: خشم جوانان ایرانی با تسخیر سفارتخانه آمریکایی در کشورمان به اوج خود رسید تا بتوانند از این طریق به رذالت‌ها و توطئه‌های آنها پایان دهند.

"حجت‌الاسلام والمسلمین حسین ابراهیمی" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به فرارسیدن دهه استکبارستیزی به مناسبت روز 13 آبان اظهار داشت: طی سالهای طولانی آمریکایی‌ها با پرداختن به جنایات مختلف در کشورمان مورد خشم و غضب ملت ایران قرار گرفته‌اند و این خشم با اشغال سفارتخانه آمریکایی‌ها به وسیله جوانان و انقلابیون کشور به اوج خود رسید تا بتوانند از این طریق به رذالت‌ها و توطئه‌های آنها پایان دهند.

وی با اشاره به طراحی کودتای 28 مرداد 32 یادآور شد: آمریکا 50 سال با توسل به زور، ملت شریف ایران را به اسارت پهلوی‌ها درآورد و از این طریق فرهنگ، تمدن و ثروت ایران را به نابودی کشاند و بروز این قبیل مسائل باعث شد که ایر‌انیان حاضر به پذیرش آمریکایی‌ها در کشور خود نباشند.

عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه امام خمینی(ره) وقوع انقلاب در روز 13 آبان را از انقلاب اول مهمتر دانستند، گفت: شعار مرگ بر آمریکا که از روز 13 آبان  بر زبان‌ ملت ایران جاری شد، به نوعی در پاسخ به اقدامات آمریکایی‌ها بود چراکه ملت ایران تاب  تحقیر و توحش مستشاران آمریکایی علیه خود را نداشتند و مردم هم بر اساس منطق و وجدان، شعار"مرگ بر آمریکا" را  بنابه خواست بنیانگذار انقلاب اسلامی سردادند.

این فعال سیاسی با تاکید بر ادامه شعار "مرگ بر آمریکا" از سوی ملت ایران، خاطرنشان کرد: مردم همیشه بیدار ایران در هر برهه‌ای این شعار را بر سر زبان آورده‌اند و می‌آورند و خواهند آورد و این شعار هرگز در تاریخ ایران فراموش نخواهد شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: حزب ، سیاسی ، آمریکا ، شعار ، مرداد ، کودتا ، انقلاب ، usa ، iran
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.