سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

"قادر آشنا" در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

تامين هزينه‌هاي تالار مولوي به عهده‌ي مديريت و دانشگاه تهران است

تامين هزينه‌ها و بودجه تالار مولوي به عهده مديريت و دانشگاه تهران است.

"قادر آشنا" مديركل مركز هنرهاي نمايشي در خصوص تعطيلي تالار مولوي به خبرنگار حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران گفت: تالار مولوي يكي از تالارهاي مهم كشور و پايگاه تئاتر دانشجويي  است و ما هم براي بازگشايي آن هر كار لازم باشد خواهيم داد.

وي ادامه داد: ما طي جلساتي كه با مديريت تالار داشتيم به زبان مشترك كمك و گسترش تئاتر دانشگاهي در تالار مولوي رسيديم و قرار شد بعد از بازگشايي امكانات اجرايي و توليدي كارها را در اختيار آنها بگذاريم.

آشنا با اشاره به اين موضووع هزينه هاي تعميراتي تالار را برعهده مديريت و دانشگاه تهران است تصريح كرد: مركز هنرهاي نمايشي تنها مي‌تواند در توليد كارها و اجرهاي اين تالار  كمك كند و بحث تعميرات و مشكلات اين ملك به عهده وزارت ارشاد نيست و دادن بودجه در اين خصوص خلاف قانون است.

وي خاطرنشان كرد: وقتي مديريت تالار مولوي در برنامه ريزي تالار ازمان كمك خواست من در جهت بازگشايي تالار مولوي و كمك به آنها آمادگي خود را اعلام مي‌كنم.

گفتني است :تالار مولوي از هنگام تاسيس تاكنون ميزبان نمايش‌هاي تاثيرگذار بسياري بوده است و بيشتر به نمايش‌هاي موج نو و تئاتر تجربي اختصاص دارد.

همچنين تالار مولوي سال گذشته به واسطه‌اي نمايش‌هاي موفقي كه اجرا كرد ميزبان 2923 هزار تماشاگر شد و چهار ماه پيش به بهانه‌ي تعميرات براي مدت كوتاهي تعطيل شد.

انتهاي پيام/ص
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.