سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فراخوان تعیین "شعار همایش ژئوماتیک 93 " آغاز شد

شورای سیاست‌گزاری سازمان نقشه‌ برداری کشور به ‌جامعه‌ی علاقه‌مند و صاحب‌نظر در حوزه‌ی نقشه و اطلاعات مکانی، فراخوان عنوان شعار همایش ژئوماتیک93 را اعلام‌ کرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، سازمان نقشه‌برداری کشور در اولین جلسه‌ی ستاد همایش ژئوماتیک93  متشکل از رئیس، معاونین و برخی از مدیران سازمان مقرر نمود، تا فراخوانی به‌منظور تعیین شعار همایش ژئوماتیک93 اعلام‌نماید.

گفتنی‌است به‌همین منظور در اولین جلسه‌ی شورای سیاست‌گزاری تصمیم گرفته‌شد تا به‌جامعه‌ی علاقه‌مند و صاحب‌نظر در حوزه‌ی نقشه و اطلاعات مکانی، فراخوان «عنوان شعار همایش ژئوماتیک93» اعلام‌گردد.

در این فراخوان با دعوت از صاحبان علم و اندیشه در حوزه‌ی ژئوماتیک، برای ارائه‌ی ایده‌های ناب در شعار همایش با رویکردهای علوم و فنون اطلاعات مکانی و دیدگاه تحول و آینده‌نگری درآن، تلاش‌شده تا همایش سال بعد هرچه بهتر بتواند با مخاطبان خود ارتباط برقرارکند.

درپایان شایان ذکر است، به‌دلیل اهمیت همایش سالانه‌ی ژئوماتیک، تلاش برنامه‌ریزان و دست‌اندرکاران به‌منظور برگزاری هرچه‌ بهتر این رویداد علمی و ملی مهم کشور از ماه‌ها قبل از همایش آغاز می‌شود که اولین جلسه‌ی آن مهرماه 92 و درسازمان نقشه‌برداری کشور برگزارگردید.

همچنین بیست و یکمین همایش ملی ژئوماتیک در اردیبهشت ماه سال آینده برگزار خواهد شد.


انتهاي پيام/
برچسب ها: همایش ، ژئوماتیک ، ساختمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.