سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جهانگير الماسي:

«رنج و سرمستي» در بلاتكليفي به سر مي‌برد

«رنج و سرمستي» به دليل تغيير مديريتي در بلاتكليفي به سر مي‌برد.

جهانگير الماسي كارگردان «رنج و سرمستي» در خصوص بلاتكليفي اين پروژه به خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران گفت: فيلم سينمايي «رنج و سرمستي» در حال حاضر در مرحله فني به سر مي‌برد و به دليل تامين نبودن بودجه همچنان در بلاتكليفي به سر مي‌برد. اين پروژه زيرنظر مركز سينماي مستند و تجربي بوده و به دليل تغيير مديريتي پروژه «رنج و سرمستي» در بلاتكليفي به سر مي‌برد.

الماسي ادامه داد: اين فيلم قرار بود در 70 روز فيلمبرداري شود اما من اين پروژه را در 50 روز به اتمام رساندم و حتي يك زمان هدر رفته هم نداشته است اما با تمام اين تفاسير اين پروژه از حمايت‌هاي كافي از اين پروژه صورت نگرفت. متاسفانه در زمان تصويربرداري ارتش همكاري‌هاي لازم را با ما نكرد و حتي در حين كار توپ، تانك و نفربر نداشتيم و در شهرك دفاع مقدس تانك خرابي را پيدا كرده و پس از ترميم از آن در فيلم استفاده كرديم.

الماسي در مورد بودجه‌هاي ميلياردي برخي از آثار سينمايي اظهار داشت: برخي از آثار سينما هستند كه بودجه‌هاي ميلياردي در راستاي توليد فيلمشان دريافت مي‌كنند اما «رنج و سرمستي» كه يك فيلم دفاع مقدسي است بايد در چنين شرايطي توليد و در بلاتكليفي به سر مي‌برد.

وي خاطرنشان كرد: سيدمحمد مهدي طباطبايي نژاد جايگزين شفيع‌آقامحمديان در خصوص توليد اين پروژه قول‌هايي داده و قرار است در جلسه امروز به اين موضوع هم رسيدگي شود.

وي خاطرنشان كرد: اميدوارم اين مشكل به سرعت به نتيجه برسد تا بتوانيم اين فيلم را براي نمايش در سي و دومين جشنوراه بين‌المللي فيلم فجر آماده كنيم.

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.