سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

يك خواننده :

فضايي آرام و بي دغدغه بستر شكوفايي گروه‌هاي موسيقي

وحيد تاج گفت: براي گروه‌هاي موسيقي بايد فضايي آرام و بي‌دغدغه براي فعاليت با آرامش خاطر فراهم شود.

"وحيد تاج"خواننده موسيقي سنتي در گفتگو با خبرنگار حوزه موسيقي باشگاه خبرنگاران گفت: براي گروه‌هاي سنتي بايد فضايي مهيا شود، تا بدون دغدغه و با آرامش خاطر بتوانند در عرصه‌ي موسيقي فعاليت كنند و به خلق آثار هنري بپردازند.

وي افزود: "علي مرادخاني" در طول سالهاي اخير، براي موسيقي ايران زحمات بسياري كشيده است و به طور كلي دوستدار و دلسوز موسيقي هستند.

"تاج" عنوان كرد: قطعا اين روند در آينده نيز ادامه دارد و موسيقي كشور عزيزمان بيش از پيش مورد حمايت "مرادخاني" قرار خواهد گرفت.

وي همچنين اظهار داشت: رسانه‌ها در ترويج و اشاعه‌ي فرهنگ موسيقي سنتي نقش بسزايي دارند.

اين خواننده تصريح كرد: زمانيكه جوانان سازهاي موسيقي را در رسانه‌هاي ملي نمي‌بينند، آگاهي و آشنايي قابل توجهي نيز با اين سازها نخواهند داشت به همين دليل به سوي سازهاي غربي جذب شده و آن سازها را جايگزين سازهاي اصيل ايراني قرار مي‌دهند.

"وحيد تاج" در ادامه عنوان كرد: اغلب رشته‌هاي هنري، امروزه داراي برنامه‌هاي نقد و بررسي هستند، در حاليكه در عرصه موسيقي به تازگي برنامه‌هايي با محوريت اين رشته هنري توليد شده است.

وي ادامه داد: بسيار خوشحالم كه برنامه‌هاي موسيقي محوري مانند "دستان" و "ساعت 25" توليد شده است.

"تاج" همچنين بيان كرد: اميدوارم در آينده ساخت اين قبيل برنامه‌ها بيش از پيش صورت گيرد و اساتيد بزرگ با حضور در اين برنامه‌ها در خصوص هنر برجسته و اصيل موسيقي گفتگو كنند.
وي خاطرنشان كرد: قدرداني و بزرگداشت اساتيد و پيشكسوتان موسيقي در دوران حيات آنان صورت گيرد.

گفتني است اين خواننده موسيقي اصيل ايراني به همراه گروه "سياه و سپيد" با اجراي قطعات آلبوم "روزگار رنگ آميز" در كشورهاي آلمان و سوئد به ديدار هواداران خود مي‌رود./ص

انتهاي پيام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.