احسان خواجه اميري در برنامه " ساعت 25" گفت: در زمينه موسيقي با پدرم اختلاف نظر دارم.

به گزارش خبرنگار حوزه موسيقي باشگاه خبرنگاران , برنامه موسيقي محور " ساعت 25" در بامداد دوم آبان ماه ميزبان احسان خواجه اميري خواننده پرطرفدار موسيقي پاپ ايران بود.
احسان خواجه اميري در هفتمين روز از آبان سال 1363 متولد شد.

وي نخستين قرارداد آهنگسازي خود را در سن 16 سالگي امضا كرد و در سن 17 سالگي نخستين آلبوم خود را با عنوان " من وبابا" منتشر كرد.

احسان خواجه اميري در برنامه " ساعت 25" با اشاره به رمز موفقيت خود گفت: فكر مي كنم رمز موفقيتم در درجه اول لطف خداوند و در درجه دوم شانس من بوده است.

وي اظهار داشت: شروع فعاليت من در عرصه خوانندگي از زماني بود كه من به همراه تعدادي از دوستانم در يك استوديو حضور داشتيم و يكي از دوستانم تصميم داشت روي كاري كه من برايش ساخته بودم بخواند اما نمي توانست و در اين لحظه بود كه يكي ديگر از دوستانم به من پيشنهاد داد تا خودم روي آن قطعه بخوانم البته من از كودكي با رديف هاي آوازي آشنا بودم و آواز را تمرين مي كردم.

وي تصريح كرد: پس از اينكه يك ملودي يا شعر خلق مي شود بخشي از موفقيت آن به آن هنرمند برمي گردد و قسمت ديگرش به مردم برمي گردد كه با لطف خدا به آن اثر علاقه مند باشند.
خواجه اميري اظهار داشت: چند سال پيش اگر تيتراژي خوانده مي شد به سرعت سر و صدا مي كرد اما در حال حاضر تاثيرگذاري گذشته در اين مسير وجود ندارد و با توجه به پيشنهاد بسياري كه براي تيتراژ دارم اگر مي خواستم تمام آن ها را قبول كنم , الان به جاي اينكه 14 تيتراژ خوانده باشم , 114 تيتراژ در كارنامه ام داشتم.

وي با اشاره به نظرسنجي بزرگ " ساعت 25" گفت: اگر من مي خواستم در اين نظرسنجي شركت كنم به ولايت عشق محمد اصفهاني , پيله هاي پرواز علي لهراسبي و ماه عسل محسن يگانه راي مي دادم.

خواجه اميري با اشاره به نظر مختلف خود و پدرش , ايرج , در زمينه موسيقي خاطرنشان كرد: در زمينه موسيقي چندان با پدرم صحبت نمي كنيم زيرا پدرم به طور معمول كارهاي خود را به صورت دلي انجام مي دهد در حالي كه من با برنامه ريزي پيش مي روم و مي توان گفت در موسيقي با يكديگر اختلاف نظر داريم.

وي افزود: به نظر من , پدرم يكي از بهترين صداهاي دنياست كه هيچ گاه تكرار نخواهد شد.
همچنين در نظرسنجي بزرگ " ساعت 25" و براساس آراي رسيده تا 30 دقيقه قبل از شروع برنامه , به ترتيب تيتراژهاي نابرده رنج احسان خواجه اميري , فاصله ها علي لهراسبي , آسمان هميشه ابري نيست محسن يگانه و ارمغان تاريكي محمد اصفهاني  به طور مشترك , در رتبه هاي اول تا سوم قرار گرفتند.

پخش قطعه هاي نابرده رنج , لحظه , خوشبختي , احساس آرامش , هرچي آرزوي خوبه , آرزو و نمي دونم با صداي احسان خواجه اميري از ديگر بخش هاي اين برنامه بود./ص

انتهاي پيام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار