سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هفته آينده؛ اعضای هیئت تحقیق و تفحص از سازمان چای کشور انتخاب می‌شوند

اعضای هیئت تحقیق و تفحص از سازمان چای کشور، هفته آینده در کمیسیون کشاورزی، آب و منابع‌طبيعي مجلس شوراي اسلامي انتخاب می‌شوند.

 به گزارش حوزه پارلماني باشگاه خبرنگاران، اعضاي کميسيون کشاورزي، آب و منابع طبيعي مجلس در جلسه کاري خود در روز يکشنبه(5 آبان‌ماه)،  سه نفر از نمایندگان عضو این کمیسیون را برای عضویت در کمیسیون مشترک طرح تأسیس سازمان ملی استاندارد ایران انتخاب می‌کنند. 

همچنين ادامه رسيدگي به گزارش کارگروه منابع طبیعی و محیط زیست درباره طرح کاهش آلودگی هوای کشور و طرح یک فوریتی الزام دولت به حمایت از استان‌هايي که مورد هجوم پدیده ریزگردها قرار دارند، ارائه گزارش کارگروه‌های منتخب درخصوص نیازمندی‌های تقنینی و نظارتی حوزه‌های آب، کشاورزی و منابع طبیعی و محیط زیست و تعيين اعضاي هیئت تحقیق و تفحص از سازمان چای کشور از ديگر دستور کارهاي اين کميسيون در روز يکشنبه آينده خواهد بود.

بحث و بررسی درباره احیای اراضی مناطق مرزی کشور پیرو دستور مقام معظم رهبری در راستای اقتصاد مقاومتی و نیز بحث و بررسی در زمینه طرح اصلاح قانون تأسیس نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی، در دستور کار این کمیسیون در روز سه‌شنبه(7 آبان‌ماه) قرار دارد.

همچنين کارگروه منتخب این کمیسیون ظهر روز چهارشنبه هفته آینده بحث و بررسی پیرامون سهم بخش کشاورزی از سیستم بانکی کشور را با حضور در دفتر معاونت اقتصادی بانک مرکزی ادامه می‌دهند.

انتهاي پيام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.