سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قصه‌هايي متفاوت از پياده‌روي اربعين با پاي دل سفر كن

مجموعه مستند « با پاي دل سفر كن » در پنج قسمت در شبكه مستند سيما توليد شد و در ايام محرم به روي آنتن مي‌رود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومي رسانه ملي، عباس نادران تهيه كننده اين مستند ضمن اعلام اين خبر افزود: اين مجموعه سعي دارد با قصه‌هايي متفاوت و نگاه‍‌هايي گوناگون روايتگر سنت پياده‌روي باشكوه زائران امام حسين از شهرهاي مختلف به كربلا و عزاداري آن‌ها در روز اربعين باشد. به اين منظور از زمستان سال 91 كارگردانان مختلف با ما همراه شدند و با رويكردهايي متفاوت اين رويداد را به تصوير كشيدند.
 
نادران از پويان عسگري، داريوش جهانگيري، علي شعباني به عنوان كارگردانان اپيزودهاي مختلف اين مجموعه به همراه خودش نام برد و گفت: در « با پاي دل سفر كن» رويكردهاي متفاوتي مدنظر گروه توليد بوده است. در قسمتي از اين مجموعه نگاه مستند ما سياسي است و در قسمتي ديگر به سراغ مستند روايي و شخصيت محور رفته‌ايم. حتي در قسمتي به حضور نوجوانان در اين مراسم پرداختيم و مستندي داستاني ويژه اين قشر توليد كرديم و در قسمت‌هاي ديگر نيز هدفمان تمركز بر عقايد و باورهاي مردمي كه در اين پياده روي شركت مي‌كنند بوده است.
 
وي از رضا شيخي، اميد غياثي، ميثم رياحي و حسين بيات به عنوان تصويربرداران مجموعه نام برد و ادامه داد: حسين رسوليان و حسين بيات نيز تدوين مجموعه را بر عهده داشته‌اند و صدابرداري نيز بر عهده محمد شعباني و داوود ربيعي بوده است.
 
اين تهيه‌كننده و كارگردان مستند ابراز اميدواري كرد: « با پاي دل سفر كن » در دهه اول محرم از شبكه مستند سيما پخش شود.

انتهاي پيام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.