مستند "در تهران تیاتر درمی آورند" از تولیدات موسسه تصویر شهر امشب در برنامه فانوس شبکه مستند سیما به روی آنتن می رود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران وبه نقل از روابط عمومي موسسه تصوير شهر سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران ، قرار است مجموعه ای از مستندهای این موسسه سه شنبه های هر هفته ساعت 23 در برنامه فانوس شبکه مستند پخش شوند که سه شنبه این هفته 30 مهرماه به نمایش مستند "در تهران تیاتر درمی آورند" به کارگردانی طاها شجاع نوری اختصاص دارد.

به گزارش روابط عمومی موسسه تصویر شهر سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مستند «در تهران تیاتر در مي آورند» ساخته ي طاها شجاع نوري که با حضور شماري از بازيگران و کارگردانان پيشکسوت تئاتر و سينماي ايران از جمله آتيلا پسياني، رضا کيانيان، گلاب آدينه، حميد سمندريان و محمود استاد محمد تهيه و توليد شده است، از برنامه فانوس شبكه مستند پخش مي شود.

این مستند نوشته علي اصغر دشتي به دو جوان شهرستاني مي پردازد که براي ادامه ي تحصيل در رشته ي نمايش به تهران مي آيند و در تهران با تئاتر آشنا مي شوند، اما با فضايي روبه‌رو مي‌شوند كه با انتظاراتشان بسيار متفاوت است.

ديگر عوامل این مستند 52 دقیقه ای عبارتند از: تصويربردار: سينا عطاييان، مجري طرح: ناصر عنصري و مشاور هنري: شادمهر راستين.

لازم به یادآوری است که هفته های گذشته مستندهای تهران در عکس به کارگردانی روبرت صافاریان و تهران هزار داستان به کارگردانی احمد میراحسان از مجموعه مستند تهران از نگاه هنر از همین شبکه به روی آنتن رفته است.

انتهاي پيام/
برچسب ها: شبکه ، سمتند ، در تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.