سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ترکی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد؛

تعامل استانداری با شهرداری تهران برای توزیع کالاهای اساسی ميان مردم

معاون استاندار تهران از تعامل با شهرداري در راستاي تامين کالاهاي اساسي و توزيع آن ميان مردم خبر داد.


نعمت‌الله ترکی معاون استاندار تهران در گفتگو با خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران، با اشاره به تولیدات گوشت قرمز و سفید در استان تهران اظهار داشت: روزانه 400 تن گوشت قرمز و 700 تن گوشت سفید و مرغ روزانه توسط مردم تهران مصرف مي‌شود.

وی در ادامه با اشاره به فعاليت 860 واحد دامداری در حوزه تولیدات گوشت قرمز و سفید تصریح کرد: بسیاری از این واحدهای تولیدی در سال جاری به صورت نیمه تعطیل و کاملا تعطیل درآمده بودند که با ارائه تحصیلات 7 درصدی توانستیم 70 هزار از این واحدها را فعال کنیم.

معاون برنامه‌ریزی استان تهران افزود: فعال شدن این تعداد واحد تولیدات گوشت قرمز و سفید توانست کمک بسیار موثري در تامین فرآورده‌های دامی داشته باشد که از امسال نیز توانستیم فرآورده‌های گوشتی تولیدي این واحدها را در بازار توزیع کنیم.

ترکی با بیان اینکه استان‌های همجوار تهران نیز در تولید گوشت سفید و قرمز هماهنگی بسیار خوبی دارند، گفت: هرچقدر به سمت افزایش تولیدات گوشت قرمز و سفید و به طور کلی کالاهای اساسی مردم پیش برویم، می‌توانيم بازار را تنظیم و قیمت‌ها را تثبیت کنيم.

وی درباره ایجاد مراکز دائمی عرضه مستقیم کالاهای ضروری اظهار داشت: در استان تهران و همچنین کلانشهر تهران به دلیل گستردگی جمعیت امکان ایجاد مراکز و یا نمایشگاه دائمی وجود ندارد.

معاون استاندار تهران با اشاره به فعالیت مثبت و رو به رشد سازمان میادین و میوه و تره‌بار شهرداری تهران در عرضه مستقیم کالاهای اساسی مردم گفت: سازمان‌های میوه و تره‌بار در شهر تهران شناخته شده هستند و استانداری تهران نیز سعی دارد با تقویت و حمایت بیشتر کالاهای اساسی مردم را از این بخش‌ها و میادین در اختیار مردم قرار دهند.

ترکی با بیان اینکه استانداری تهران از حضور و فعالیت بخش خصوصی در این بخش استقبال می‌کند، خاطر نشان کرد: بخش خصوصی برای تقویت خود درخواست‌های بسیار خوبی را مطرح کرده است و در همین راستا 5 مرکز خصوصی عرضه مستقیم و کالاهای اساسی در تهران ساخته خواهد شد.

وی با تاکید براینکه این 5 مرکز عرضه مستقیم کالا توانایی پوشش و توزیع تمام کالاهای اساسی مردم را دارند، تصریح کرد: استانداری‌های تهران همچنین در حوزه‌های تخصصی جلسات مشترکی را با مدیران شهرداری تهران به منظور هماهنگي در حوزه مدیریت شهری برگزار کرده‌ است.

معاون استاندار تهران اضافه کرد: هماهنگی‌ها در بخش اجرا و عملیاتی‌ ساختن برنامه‌ها باید با شهرداری تهران افزایش داشته باشد که در اين راستا استانداری تهران تعامل بسیار خوبی را با شهرداری ایجاد کرده است.
انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
مازيار
۱۲:۰۶ ۲۹ مهر ۱۳۹۲
جناب اقاي تركي بله توليد درست است ومصرف هم در تهران درست است ولي اين كجا كه شخصي با هفته يا ماهي يك شقه گوشت به خانه مي رود وشخصي سه ماه است اصلا"نتوانسته گوشت بخره تازه مرغ نيز يكماه است نخريده حالا پيداكن پرتقال فروش را اره عزيزم.اگر باورنداري شاهد حاضراست ...111؟؟؟