سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئيس سازمان غذا و دارو در حاشیه بازدید از کارخانه تولید داروهای بیوتکنولوزی:

حمایت" وزارت بهداشت" از داروهای تولید داخل /پوشش 20 درصدي بيمه داروهاي بيماران ديابتي

دکتر دیناروند گفت:با وجود تحریم هایی که برای داروهای مورد نیاز بیماران وجود دارد بخش خصوصی توانسته بسیاری از مشکلات را در این زمینه برطرف کند.

دکتر دیناروند  رئيس سازمان غذا و دارو  در حاشیه بازدید از کارخانه تولید داروهای بیوتکنولوزی در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت: ایران با استفاده از فرآیند فناوری زیستی توانسته داروهایی را برای درمان ms، سرطان،نازایی و پوکی استخوان تولید کند که مورد استفاده بسیاری از کشورها از جمله روسیه می‌باشد.
 
وی افزود: سیاست وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو حمایت از دارو در داخل کشور است به خصوص داروهای بیوتکنولوژی که نیازی ارزی به خارج ندارد و تحت حمایت وزارت بهداشت می‌باشد.
 
دکتر دیناروند ادامه داد: تحریم ها برای دارو تغییری نکرده و بسیاری از تعاملات ما به سختی انجام می شود اما بخش خصوصی با انعکاسی که از خود نشان می دهد بسیاری از مشکلات در زمینه داروها را برطرف کرده است. 

دکتر ديناروند گفت:در ظرف چند روز آينده تعرفه بيماران ديابتي از 70 درصد به 90 درصد مي رسد همچنين  داروهاي بيماران ديابتي تا چند روز آينده تحت پوشش 20 درصدي بيمه ها قرار مي گيرد.


برچسب ها: دارو ، غذا ، بهداشت ، بیماران ، تحریم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.