سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتشار آلبوم جديد «مهدي افشار» تا پايان امسال

اولين آلبوم «مهدي افشار» تا پايان سال جاري وارد بازار موسيقي پاپ خواهد شد.

«مهدي افشار» خواننده‌ي موسيقي پاپ در گفتگو با خبرنگار حوزه‌ي موسيقي باشگاه خبرنگاران گفت: فعاليت هنري‌ام را از سال 81، با توليد قطعاتي براي سازمان «صدا و سيما» آغاز كردم و پس از آن نيز تيتراژ فيلم سينمايي «پازل» به كارگرداني «جمشيد آهنگراني» را اجرا كردم.

وي در ادامه افزود: اولين آلبوم موسيقي‌ام با همكاري «حميد ره‌نورد»، «آقاي شاهين»، «محمد شاكر» و «بابك روزبه» در قالب 9 قطعه درحال توليد است و تا پايان سال جاري به بازار موسيقي عرضه خواهد شد.

اين خواننده همچنين درخصوص تيتراژ فيلم‌هاي سينمايي و سريال‌هاي تلويزيوني عنوان كرد: در حال حاضر بسياري از تهيه كنندگان فيلم و سريال، تيتراژ اين آثار را به مزايده مي‌گذراند، زيرا اجراي تيتراژها، به طور قطع براي خوانندگان تازه كار كه قصد فعاليت در فضاي قانوني و مجاز را دارند، به منزله‌ي سكوي پرتاب است.

وي افزود: به همين سبب اين موضوع براي تهيه كنندگان به عنوان منبع درآمد تلقي مي شود.

اين خواننده درخصوص نقش بسزايي تنظيم در آثار هنري نيز تصريح كرد: كيفيت ترانه و ملودي در يك قطعه بسيار مهم است، اما نقش تنظيم نيز در يك اثر، حائزاهميت است، زيرا اين مقوله به شعر و ملودي شكل مي‌دهد و حتي مي‌تواند به اثري ساده و متوسط روح بخشد و سطح كيفي آن را ارتقا دهد.

«افشار» خاطرنشان كرد: با حضور دولت تدبير، دريچه‌هاي اميدي به روي موسيقي پاپ گشوده شده است، با ذكر اينكه در حال حاضر موسيقي پاپ پتانسيل ارتقا و پيشرفت را داراست. اميدوارم تقابل اين دو مقوله در بهبودي و درخشش موسيقي ايران را در پي داشته باشد.

گفتني است تيتراژ برنامه‌ي «حركت از نو» با صداي «مهدي افشار» هم‌اكنون از شبكه‌ي «جام‌جم» پخش مي‌شود.

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.