سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آينده‌ي موسيقي در دست جوانان

«حسن رياحي» گفت: آينده‌ي موسيقي كشور عزيزمان در دستان جوانان تحصيل كرده و مستعد اين عرصه است.

«حسن رياحي» استاد دانشگاه و مدرس موسيقي، در گفتگو با خبرنگار حوزه‌ي موسيقي باشگاه خبرنگاران عنوان كرد: ورود «علي مرادخاني» تحولات چشمگيري را پديد مي‌آورد. گرچه وي در حال حاضر با انتظارات و مشكلات بي‌شماري مواجه است و بدين ترتيب راهي طولاني پيش‌رو دارد.

«رياحي» عنوان كرد: من يقين دارم كه «علي مرادخاني» در اين مسند به پيروزي‌هاي متعددي دست پيدا مي‌كند.

وي در ادامه اظهار داشت: آينده‌ي موسيقي كشور عزيزمان به دست جوانان تحصيل‌كرده و مستعد اين عرصه است، به همين سبب بايد اقداماتي حمايتي به خصوص در زمينه‌ي اشتغال آنان صورت گيرد.

وي افزود: من هم براي موفقيت «مرادخاني» به درگاه خداوند متعادل دعا مي‌كنم.

اين هنرمند بزرگ و پيشكسوت عرصه‌ي موسيقي بيان كرد: ايجاد انگيزه در جوانان بسيار حائزاهميت است، زيرا با تعطيلي «اركستر ملي»، «اركستر سمفونيك» و «گروه كر» تالار وحدت اين انگيزه كاهش مي‌يابد. 

وي همچنين افزود: گرچه اين تعطيلي موقتي است و فعاليت اين گروه‌ها به زودي آغاز مي‌شود، زيرا اين مقوله به خودي خود به ايجاد انگيزه منجر مي‌شود.

«رياحي» درخصوص رشته‌ي موسيقي در دانشگاه‌ها نيز عنوان كرد: در حال حاضر تحصيل در رشته‌ي موسيقي، به دو شاخه‌ي آهنگسازي و نوازندگي محدود مي‌شود، در حالي كه گسترش شاخه‌هاي اين رشته، در پرورش كارشناسان و پژوهشگران موسيقي نقش بسزايي دارد.

«حسن رياحي» خاطرنشان كرد: به ياري خداوند و با درايت و تدبير «علي مرادخاني» فرداي روشني در انتظار موسيقي سرزمينمان خواهد بود.

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.