سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عليزاده با هم آوايان به آمل مي رود

کنسرت گروه موسیقی «هم آوایان» به سرپرستي و آهنگسازي حسين عليزاده و خوانندگي محمد معتمدي در آمل برگزار مي شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از پايگاه اطلاع رساني موسيقي ايران(ناي)، حسين عليزاده و گروه هم آوايان در ادامه تورهاي شهرستانهاي خود 30 مهرماه به همراه محمد معتمدي ،پوریا اخواص، راحله برزگری و صبا حسینی خواننده در شهر آمل به روي صحنه مي روند.

مهتاب اباذری تهیه کننده و مدیر باربد آمل با اعلام این خبر درباره جزئیات این کنسرت گفت:پس از اجرای موفق گروه «هم آوایان» در سالن همایشهای برج میلاد تهران، تور کنسرتهای شهرستان این گروه آغاز شد و این بار پس از برگزاری کنسرت هم آوایان در شهرهای شیراز و کرمانشاه، استان مازندران (شهر آمل) میزبان حسین علیزاده و گروه هم آوایان خواهد بود.

وی در ادامه افزود:این کنسرت در تاریخ 30 مهرماه سال جاری در 2 سانس (ساعت 19 الي 20:30 و 21:30 الي 23) در سالن اریکه آریایی آمل برگزار خواهد شد.

پژمان حدادی (تمبک، سازهای کوبه ای)، علی بوستان (سه تار، شورانگیز)، سیامک جهانگیری (نی)، سینا جهان‌آبادی (کمانچه)، بهنام سامانی (دف و سازهای کوبه ای)، نگار بوبان (عود)، پریچهر خواجه (قانون)، رادمان توکلی (تار)، سیاوش برهانی (بم تار) و محمد انشایی (قیچک) به عنوان نوازنده در کنسرت گروه «هم آوایان» به اجرا خواهند پرداخت.

انتهاي پيام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.