"مازیار فلاحی" در دهه دوم مهر عاشقانه ترین کنسرت و "فرزاد فرزین"، خلاقانه ترین اجرا در در خلال نخستین کنسرت سه بعدی اش در خاورمیانه رقم زد.

به گزارش خبرنگار  حوزه موسیقی باشگاه خبرنگاران؛ حسین علیزاده و گروه "هم آوایان" در 11 و 12 مهر در برج میلاد روی صحنه رفت تا با علاقه مندان موسیقی خویش ملاقات کند.


"حسین علیزاده" در این اجرا همراه با "محمد معتمدی" و سه خواننده دیگر که دوتن از آنها بانو بودند، روی صحنه رفت و می توان گفت با بهره گیری از سازهایی همچون تار، قانون و سه تار عنوان ایرانی ترین کنسرت موسیقی را در دهه دوم مهرماه به خود اختصاص داد.

***"مازیار فلاحی" و عاشقانه ترین کنسرت


"مازیار فلاحی" خواننده با احساس موسیقی پاپ کشورمان، شبهی 15، 16 و 17 هر و در 6 نوبت با طرفدارانش در برج میلاد دیدار کرد.
فلاحی در این کنسرت که با محور آلبوم دوم وی با عنوان "لعنت به من" برگزار شد، با لباسی سراسر سفید و ب قرارگرفتن روی سکویی که نسیمی شال سفیدرنگش را به حرکت درآورده بود، عاشقانه ترین اجرا را در دومین دهه از نخستین ماه فصل پاییز رقم زد.
این خواننده جوان در این کنسرت قطعه هایی چون "لعنت به من"، "یلدا"، "جاودانگی" و "دروغه" را اجرا کرد.

*** "فرزاد فرزین" و نخستین کنسرت سه بعدی در خاورمیانه


"فرزاد فرزین" که پس از کنسرت 31 اردیبهشت، تصمیم به برپایی هیچ کنسرتی نداشت، در 18 و 19 مهر به درخواست مکرر هوادارانش روی صحنه رفت و با خلاقیتی که در وجودش موج می زند، نخستین کنسرت سه بعدی در خاورمیانه را برگزرا کرد.

"فرزین" در این اجرا با انرژی بسیار روی صحنه ظاهر شد و قطعه هایی از آلبوم "شانس" و "شلیک" را اجرا کرد.


*** "هومن جاوید" و یک کنسرت "پاپ_راک"

"هومن جاوید" پس از مدتها، 18 و 19 مهر در دو نوبت روی صحنه رفت و یک کنسرت "پاپ_راک" را برای مخاطبانش رقم زد.

با حضور چهره هایی چون "رضا یزدانی"، "الناز شاکردوست"، "ملیکا شریفی نیا" و "بهرام دهقانیار"، "هومن جاوید" پرچهره ترین کنسرت را در شبهای پائیزی سال 92 برگزار کرد./ص

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Germany
فاطمه
۱۰:۳۷ ۲۷ مهر ۱۳۹۲
عاااااااالی بود کنسرت

ممنون باشگاه خبرنگاران
آخرین اخبار