سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

18 آذرماه 1392؛

نخستين جشنواره آثار پژوهشي برتر در حوزه بهره وري برگزار مي شود

نخستين جشنواره آثار پژوهشي برتر در حوزه بهره وري در جهت حمايت از حركت بهره وري در كشور 18 آذرماه 1392 در تهران برگزار مي گردد.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، نخستين جشنواره آثار پژوهشي برتر در حوزه بهره وري در جهت حمايت از حركت بهره وري در كشور و به منظور شناسايي و تقدير از آثار پژوهشي برتر در حوزه بهره وري در قالب كتاب، مقاله و پايان نامه برگزار مي شود.

اين جشنواره در راستاي اهداف و ماموريت هاي سازمان ملي بهره­وري ايران وابسته به معاونت برنامه ريزي و نظارت راهبردي رئيس جمهور جشنواره اي در تاريخ 18 آذر ماه 1392 برپا مي گردد.

تجربيات و راهبردهاي موفق داخلي و خارجي در حوزه بهره­وري،فرصت ها  و چالشهاي پيش روي ارتقاي بهره­وري در سطح كلان و بخش هاي مختلف اقتصادي،الزامات نظام مديريت كارآمد و موثر در ارتقاي بهره وري،عوامل موثر بر ارتقاي بهره­وري بخش عمومي و آثار آن،عوامل موثر بر ارتقاي بهره­وري بنگاه هاي اقتصادي و آثار آن،سياستهاي كلان موثر در ارتقاي بهره­وري،نقش بهبود محيط كسب و كار و سهولت  قوانين و مقررات در ارتقاي بهره­وري از موضوعات اصلي اين جشنواره مي باشد.

گفتني است آثار ارسالي مي باست از شرايط زير برخوردار باشند:
1- آثار پژوهشي مورد قبول شامل مقالات چاپ شده، نشريات علمي – پژوهشي يا علمي – ترويجي يا ارائه شده در همايش هاي علمي معتبر، پايان نامه هاي كارشناسي ارشد و دكتري با ارائه تائيديه از دانشگاه و كتاب‌هاي منتشر شده مي‌باشد.

2- صاحبان آثار مي بايست نسخه چاپي يا الكترونيكي اثر را همراه با سوابق تحصيلي و علمي خود به دبير خانه جشنواره ارسال نمايند.

3-  آثار منتخب پس از طي فرايند داوري در روز جشنواره در حضور داوران و صاحبان آثار پژوهشي، ارائه شده و از بين آنها آثار برتر سال انتخاب خواهند شد.

بنابراين ؛ اساتيد، دانشجويان، محققان و علاقمندان حوزه مطالعات بهره­وري مي توانند آثار علمي خود (كتاب، مقاله و پايان­نامه) را حداكثر تا تاريخ 12 آبان ماه 1392 به دبيرخانه جشنواره به ادرس پست الكترونيكي : NIPO.Research@mporg.ir ارسال نمايند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: بهره وری ، پژوهش ، برتر ، همایش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.