سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با موضوع ‌آسيب‌هاي اجتماعي و دختران بي‌سرپرست؛

"همه جا ميشه زندگي كرد" اول آبان مقابل دوربين مي‌رود

فيلم تلويزيوني "همه جا ميشه زندگي كرد" به كارگرداني ميرامين جواهري و تهيه كنندگي حجت اله رئيسي با موضوع دختران بي سرپرست ساخته خواهد شد.

"حجت اله رئيسي" تهيه كننده و مشاور كارگردان اين فيلم در گفتگو با خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت: علت همكاري من با اين پروژه تلويزيوني وجود ويژگي‌هايي چون پشتكار و عزم راسخ كارگردان و بي توجهي جدي جامعه و مسئولان به اقدامات و راهكارهاي پيشگيرانه نسبت به برخي آسيب‌هاي اجتماعي است.

وي اظهار  داشت: اين پروژه تلويزيون براي بخش از شبكه سراسري، شبكه‌هاي استاني و همچنين شبكه نمايش خانگي به تيراژ انبوه توليد مي‌شود.

رئيسي ضمن گلايه از مسئولان و مديران بخش خصوصي و دولتي استان آذربايجان شرقي نسبت به همكاري نكردن آن ها با اين پروژه گفت: در حال حاضر در مرحله پيش توليد در شهر تبريز هستيم و تصويربرداري آن از ابتداي آبان ماه سال جاري آغاز خواهد شد.

وي بيان كرد: چهره‌هاي برجسته سينما و تلويزيون در كنار هنرمندان تبريزي ايفاي نقش مي‌كنند و اين فرصت خوبي براي تبادل تجربيات و  در واقع هم افزايي آنان خواهد بود.

وي با اشاره به اين فيلم سينمايي بعنوان زبان گوياي بچه‌هاي بي سرپرست افزود: اين كارگردان تبريزي كه براي نخستين بار در عرصه ملي قدم گذاشته اين فيلم را به تصوير مي‌كشد.

رئيسي در خصوص هدف از ساخت خود از فيلم "همه جا ميشه زندگي كرد" گفت: هدف اصلي فيلم، بيان ضرورت رفتارها و حركت‌هاي منطقي و پيشگيرانه در خانواده و جامعه و همچنين تجديدنظر در نگاه جامعه نسبت به بچه هايي است كه مشكلاتي برايشان پيش آمده و از كانون متعارف خانوادگي دور افتاده‌اند.

وي ضمن قدرداني از معاونت اجتماعي فرماندهي انتظامي استان، آذربايجان شرقي و همچنين محمد صادق پورسنگي تصريح كرد: برداشتن گام‌هاي مثبو موثر در جهت پيشگيري، موجب كاهش هزينه‌هاي دولت در بخش اجرايي مي‌شود و با اين كار، تبريز را نماينده كشور به عنوان ‌آغاز كننده حركت به سمت نگرشي نو مطرح كرد.

رئيسي در پايان خاطرنشان كرد: اين فيلم به قلم مينا حدادي و ميرامين جواهري نوشته شده است و عليرضا محمدي به عنوان ناظر كيفي، بهروز حسن‌زاده به عنوان مدير توليد، منصور عبدرضايي به عنوان مدير تصويربرداري و اعظم عليپور به عنوان مدير روابط عمومي با عوامل اين پروژه همكاري دارند./ص

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۵:۲۷ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
به امید روزی که به تماشایی فعالیت های بزرگ هنری فرزندان اذربایجان بنشینیم.
با ارزوی موفقیت برای کارگردان جوان میرامین جواهری
میر حسین حسینی زاد
۱۷:۳۶ ۰۶ مهر ۱۳۹۳
سلام درود برشما به نظر بنده از کارکردان جوان تبریزی که افتخار اذری زبانها هست حمایت وتشویق شود نه اینکه دلسردشود ازطرف مقامات اذربایجان موفق سربلند باشید
میثم ولیخانی
۲۰:۱۰ ۰۳ آبان ۱۳۹۲
آرزوی موفقیت از صمیم قلب برای همه ی عوامل زحمت کشِ اجرایی.

در پناهِ حق مانا باشید...
رشید تبریزی
۱۳:۳۱ ۲۸ مهر ۱۳۹۲
به امید خداوند متعال فیلم خوبی خواهد شد انشا الله