سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بررسي چالش‌ها و چشم‌اندازهاي شركت‌هاي دانش بنيان در "مسير پيشرفت"

دكتر "رضا روستا ‌آزاد" رئيس دانشگاه صنعتي شريف امشب در برنامه "مسير پيشرفت" در شبكه تهران حضور پيدا مي‌كند.

"مرتضي بابايي" تهيه كننده "مسير پيشرفت" در گفتگو با خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت: در زندگي پيشرفته بشر امروزي ثروتي بهتر است كه از علم بدست مي‌آيد و علمي بهتر است كه بتوان از آن ثروت بدست آورد كه مصداق اين موضوع ايجاد و توسعه شركت‌هاي دانش بنيان است.

وي افزود: با توجه به اهميت شركتهاي دانش بنيان در دنياي كسب و كار و اقتصاد كشورها برنامه مسير پيشرفت دوشنبه 22 مهر با حضور دكتر "رضا روستا آزاد" رئيس دانشگاه صنعتي شريف به بررسي چالش‌ها و چشم‌ اندازهاي شركت‌هاي دانش بنيان مي‌پردازيم.

بابايي ادامه داد: در اين برنامه به گفتگو در زمينه راهكارها و چالش‌ها شكل گيري شركت‌هاي دانش بنيان مي‌پردازيم. ايده‌اي كه مي‌تواند از مهاجرت نخبگان كشورمان به خارج از كشور جلوگيري كند و زمينه رشد و توسعه و بالندگي كشورمان را در عرصه‌هاي مختلف به ويژه عرصه‌هاي دانشي فراهم ‌‌آورد.

وي خاطرنشان كرد: مسئولان و كارشناسان به اين نكته رسيده‌اند كه ديگر فارغ التحصيلان دانشگاهي را به ويژه در سطح تحصيلات تكميلي نمي‌توان با  حقوق كارمندي مشغول كرد و حتي در صورت فراهم بودن امكان استخدام يك نيروي صاحب ايده و دانشگر به شغل كارمندي تن نمي دهند، بنابراين بهترين ايده براي توسعه فضاي كسب و كار كشورمان ايجاد و توسعه شركت‌هاي دانش بنيان است.

گفتني است اين برنامه گفتگو محور هر هفته از ساعت 20:45 به مدت 45 دقيقه با اجراي "علي پاكزاد" روي آنتن شبكه تهران مي‌رود./ي2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.