سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قطب الدین صادقی "صدای یک دست" را به تالار هنر می برد

نمایش "صدای یک دست"، به نویسندگی و کارگردانی دکتر قطب الدین صادقی، ویژه نوجوانان از دوشنبه، 22 مهرماه، در تالار هنر به صحنه می رود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، این اثر کاری از گروه نمایش "هنر" است که دکتر صادقی آن را برای نوجوانان به صحنه می برد. "صدای یک دست" با تکیه بر توان، ارزش و عملکرد هر عضوی از اعضای یک گروه و یک جامعه تولید می شود.

به گفته دکتر صادقی، داستان استعاری "صدای یک دست" جدال همیشگی شخصیت هایی است که هنوز نیاموخته اند به اهمیت ارزش دیگران اعتراف کنند و نمی دانند شایسته سالاری چیست، جایگاه راستین خود آن ها کجاست یا ارزش کار گروهی و روحیه تعادل تا چه اندازه است.

ناصر آشوری، مهناز میرزایی، ندا خلیق، مهدی صفاری، مهران مرادی، کیان اسماعیلی، مجتبی واشیان و نادین قربانی بازیگران این نمایش اند. همچنین علی حضرتی (تهیه کننده)، فرانک حسینی (دستیارکارگردان و برنامه ریز)، شمیم شهلا (منشی صحنه)، قطب الدین صادقی (طراح صحنه و لباس)، زهرا جعفری طراح و ساخت عروسک، ، داریوش پیرود ساخت دکور، مجید لشگری (مدیر صحنه)، وحید زردی (آهنگساز)، اختر تاجیک، محسن کرمانی و لیلا جعفری (عکاس) و میترا محمد اسماعیلی (روابط عمومی) دیگر عوامل این اثرند.

گفتنی است، این نمایش از 22 مهرماه تا 13 آبان ماه، ساعت 19، در تالار هنر به صحنه می رود./ي2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.