سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معصومه ابتکار:

آلودگی هوای تهران با اقدام نمایشی حل نمی‌شود

رئیس سازمان محیط زیست با اشاره به اینکه وضعیت آلودگی هوای تهران به شرایط اضطرار نرسیده، بنابراین کمیته اضطرار آلودگی هوا تشکیل نمی‌شود گفت: مشکل آلودگی هوای تهران با اقدامات نمایشی حل نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران معصومه ابتکار امروز در همایش کودک، شادی و طبیعت که در محل پارک پردیسان برگزار شد، در جمع خبرنگاران در خصوص شرایط اضطراری آلودگی هوا اظهار داشت: هنوز آلودگی هوای تهران در شرایط اضطرار قرار نگرفته است و در عرض چند ساعت نمی‌توان برای این موضوع اقدام کرد.
وی افزود: اقدامات برای تغییر شرایط هوای تهران باید بلندمدت باشد. البته باید بگویم که وضعیت هوا هنوز به شرایط اضطرار نرسیده و طبق اعلام سازمان هواشناسی وضعیت هوا بهتر خواهد شد. بنابراین نیازی به تشکیل کمیته اضطرار نداریم.
رئیس سازمان محیط زیست بیان کرد: برای حل مشکل آلودگی هوا تهران به اقدامات نمایشی نیاز نداریم، بلکه باید اقدامات بلندمدت صورت بگیرد.
وی در خصوص برگزاری جشن کودک، شادی و طبیعت عنوان کرد: بچه‌ها باید از همان سنین کودکی بدانند که مفهوم محیط زیست چیست، همچنین موضوعات مربوط به محیط زیست باید از طریق والدین و آموزش و پرورش برای کودکان بیان شود تا آنها به سطحی از آگاهی برسند که بتوانند در رابطه با موضوعات مربوط به محیط زیست از والدین و مسئولان انتظار و مطالبه داشته باشند./
برچسب ها: آلودگی ، تهران ، اضطرار ، ساعت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
سيد روح الله ابوالحسني
۱۴:۲۵ ۱۹ آبان ۱۳۹۲
باسلام .
مشکل آلودگی هوای تهران فقط باكاشتن درخت زيتون به جاي درختهاي كاج : چنار:توت و يا هر نوع درختي كه دراين فصل برگي ندارند حل می‌شود.