سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

"گُل" بر صحنه تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

نمایش «گُل»، به نویسندگی و کارگردانی جعفر مهیاری، پس از حضور موفق در جشنواره ‌های بین‌المللی، بار دیگر در مرکز تولید تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به صحنه رفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از از روابط‌ عمومی گروه «تئاتر زندگی»، نمایش «گُل» با نگاهی خلاقانه و نو به عرصه تئاتر کودک، اجرای عمومی خود را در سال 88 در مرکز تولید تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آغاز کرد. این نمایش سپس از سال 2010 در جشنواره های  «کِی تی اُو» کراکف لهستان، 2011 «ترومسو دیالوگ» نروژ، 2012 در «بورسا» ترکیه و «نابل» تونس و در سال 2013 در «نامور» بلژیک اجراهای مختلفی داشته است.

نمایش "گُل" به نویسندگی و کارگردانی جعفر مهیاری و با بازی سعید ابک، اصغر صابری و سارا پهلوانی پس از 5 سال دوباره در مرکز تولید تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اجرا می‌شود. این نمایش روایتگر داستان دختری ‌است که با عشق فراوان از گُل‌هایی که کاشته مراقبت می‌کند، اما شیطنت چند کودک اتفاق دیگری را رقم می‌زند.

رضا شجاعی و سارا چاووشی دستیاران کارگردان، هنگامه رضایی طراح لباس و محمد فرشته‌نژاد آهنگساز این نمایش اند.

گفتني است؛ نمایش "گُل" مهر و آبان صبح‌ها ویژه مدارس و روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه هر هفته برای عموم ساعت 18:30 در تالار بوستان مرکز تولید تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به صحنه می رود.

انتهاي پيام




تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.