سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بومي سازي قطعات حساس شرکت بهره برداري "نفت و گاز کارون"

قطعات حساس نشت بند مکانيکي کمپرسورهاي دلاوال در واحدهاي تقويت فشار گاز آسماري شرکت بهره برداري نفت و گاز کارون بومي سازي شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، مدير عامل شرکت بهره برداري نفت و گاز کارون امروز گفت : ساخت قطعات داخل يک مجموعه از قطعات مورد نياز صنعت نفت از ابتداي امسال با هدف بومي سازي در اولويت برنامه هاي شرکت کارون قرار گرفت که هم اکنون در حال ساخت اين قطعات هستيم.

محسن دهانزاده افزود : ساخت قطعات داخل 6 مجموعه  نشت بند و به منظور تعميرات اساسي کمپرسورهاي گازي در واحدهاي آماک و ساخت قطعات داخل سه مجموعه قطعات اصلي پمپ هاي آب مازاد در نمکزدايي 2 نيز در دستور کار اين شرکت قرار دارد.

وي گفت با  بومي سازي و ساخت اين قطعات سطح تامين کالا در شرکت نفت و گاز کارون بهبود مي يابد.

مدير عامل شرکت بهره برداري نفت و گاز کارون همچنين از بهبود و ارتقا سطح تامين کالاي اين شرکت در سال 92 خبر داد و افزود : اين شرکت به منظور کاهش هزينه ، زمان تامين کالا و ذخيره سازي کالا با هدف پشتيباني از توليد ، تعدادي از کالاهاي مورد نياز تأسيسات و کارخانجات را از طريق خريدهاي عمده ( با درخواست MT31 ) تامين کرده است.

وي بهسازي و تجهيز فضاي انبارهاي تخصيص داده شده به کالاها را از ديگر اقدام هاي شرکت نفت و گاز کاروم به منظور ارتقاي سيستم تامين کالا عنوان کرد و گفت : يکي از راهکارهاي افزايش سرعت در تامين کالا، افزايش منابع تامين کالا با حضور در نمايشگاه ها و دعوت از شرکت ها و سازندگان تجهيزات است.                                       
                                                               
شرکت بهره برداري نفت و گاز کارون بزرگترين شرکت تابعه شرکت ملي مناطق نفت خيز
جنوب است که 25درصد از کل نفت توليدي کشور را از ميدان هاي نفتي اهواز ، آبتيمور ، آزادگان ، دارخوين ، منصوري و رامين استحصال مي کند و نقشي تعيين کننده در اقتصاد کشور بر عهده دارد که روزانه يک ميليون بشکه نفت توليد مي کند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: قطعات ، مکانیکی ، گاز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.