سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همراه با تهیه کننده سریال شبانه شبکه 2 سیما؛

"همه بچه‌های ما" به کودکان بد سرپرست می پردازد

سریال شبانه شبکه 2 سیما" همه بچه‌های ما" به مقوله کودکان بد سرپرست می پردازد.

"علیرضا سبط احمدی" ( تهیه کننده سریال " همه بچه های ما" شبکه 2) در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: کلیت نگارش شده این سریال از طرف مدیر گروه فیلم و سریال شبکه 2 به من پیشنهاد شد و من با توجه به مضمون ، تصمیم به تهیه این اثر با نگاه و مشاوره و همکاری بهزیستی گرفتم.
 
وی اظهار داشت: سریال " همه بچه های ما" اثری با زمینه اجتماعی است که به مقوله کودکان بی سرپرست و بدسرپرست و بچه هایی که به دلیل مشکلات پیش آمده برای خانواده و زندگیشان دچار مشکل شده اند می پردازد.
 
وی اظهار داشت: انتخاب بازیگر را بر اساس وسواسی که بین من و تاجبخش فنائیان مشترک بود انجام دادیم و بازیگرانی که در " همه بچه های ما" در حوزه کودکان و نوجوانان کار به فعالیت می پردازند را از میان هزار کودک آشنا با مسائل اجتماعی، انتخاب کرده ایم.
 
وی افزود: سریال " همه بچه های ما" نزدیک به 180 بازیگر دارد که از این تعداد، 40 بازیگر کودک و نوجوان هستند و 140 بازیگر نیز بزرگسال هستند.
 
سبط احمدی خاطر نشان کرد: در این سریال بازیگرانی چون امیر آقایی، ستاره اسکندری، ثریا قاسمی، نسرین مقانلو، انوشیروان ارجمند، الهام پاوه نژاد، جلیل فرجاد، مونا فرجاد و مهران نائل به ایفای نقش می پردازند و این اثر در بیش از 170 لوکیشن، تصویر برداری شد.
 
گفتنی است؛ "همه بچه های ما" شنبه تا چهارشنبه ساعت 21.30 از شبکه 2 پخش می شود.

انتهاي پيام/
برچسب ها: سریال ، شبکه ، سیما ، برنامه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.