برنامه روزی روزگاری چهارشنبه این هفته میزبان اصغر حاجیلو رئیس آکادمی باشگاه استقلال می‌شود .

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی شبکه ورزش ،اصغر حاجیلو  چهارشنبه 17 مهرماه به برنامه روزی روزگاری می‌آیدوناگفته‌های دوران ورزشی خود را بازگو می‌کند . 

اصغر حاجیلو زاده ۱۳۳۵ هـ. ش، بازیکن سابق فوتبال تیم ملی ایران که تمامی دوران حرفه‌ای فوتبال خود را در استقلال تهران گذرانده‌است. وی در جام ملت‌های آسیا ۱۹۸۴ که به چهارمی ایران منجرشد، عضو تیم ملی فوتبال ایران بود. حاجیلو از اسفند ۱۳۹۰ با حکم علی فتح‌الله‌زاده، رئیس آکادمی باشگاه فوتبال استقلال می‌باشد.

اصغر حاجيلو، رئيس آكادمي فوتبال استقلال، يكي از پيشكسوتان شناخته شده اين باشگاه محسوب مي شود كه تعصب او در بازي هاي ملي و باشگاهي همواره زبانزد بوده است. شنيدن حرف ها  از زبان كاپيتان، مربي و سرپرست پيشين اين تيم و تيم ملي، جالب توجه است .

  برنامه   «روزی روزگاری» با اجرای منصور ضابطیان، تهیه‌کنندگی ابراهیم داروغه‌زاده، چهارشنبه شب‌ها از ساعت 21 به صورت زنده از شبکه ورزش سیما به روی آنتن می‌رود .

هدف از تولید این برنامه، علاوه بر گفتگوی صمیمی با نام آوران عرصه ورزشی کشور مرور خاطرات تلخ و شیرین ایشان،آسیب شناسی ساختار ورزش دیروز و مقایسه آن با وضعیت کنونی ورزش قهرمانی عنوان شده است ./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار