سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور شركت هاي ايراني در هجدهمين نمايشگاه بين المللي نفت و گاز تركمنستان

هجدهمين كنفرانس و نمايشگاه بين المللي نفت و گاز تركمنستان با حضور شركت هاي ايراني و شركت هاي معتبري از سراسر دنيا، آبان ماه امسال به مدت سه روز در عشق آباد برگزار مي شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، در اين دوره از برگزاري نمايشگاه، نمايندگاني از ٤٠ كشور دنيا حضور دارند و شركت هاي ايراني نيز در كنار شركت هاي معتبري از آلمان، آمريكا، روسيه، ژاپن، تركيه، انگليس، امارات متحده عربي و قزاقستان، توانمندي هاي خود را به نمايش مي گذارند.

فضاي پيش بيني شده براي پاويون جمهوري اسلامي ايران ٢٠٠ متر مربع است و ٢٠ شركت هاي ايراني، مي توانند توانمندي هاي خود را در اين فضا به نمايش بگذارند.

هجدهمين كنفرانس و نمايشگاه بين المللي نفت و گاز تركمنستان با توجه به حضور كارشناسان نفتي سراسر جهان، فرصت و موقعيتي ويژه براي عرضه آخرين دستاوردهاي شركت هاي ايراني فعال در حوزه نفت و گاز است.

حضور قدرتمند و برنامه ريزي شده شركت هاي ايراني در اين نمايشگاه افزون بر نمايش توانمندي هاي موجود، مي تواند فرصت هاي اقتصادي جديدي را پيش روي شركت هاي ايراني قرار دهد.

هجدهمين كنفرانس و نمايشگاه بين المللي نفت و گاز تركمنستان از ۱۸ تا ۲۰ آبان (۱۹ تا ۲۱ نوامبر) در محل قصر نمايشگاهي عشق آباد داير مي شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.