سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری مسابقات فوتوالی جایزه بزرگ کشور در گیلان

رئیس كميته فوتوالي گيلان از استقبال بی نظیر تیم ها براي شرکت در مسابقات جایزه بزرگ کشور خبر داد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمنهای ورزشی ٰ؛ محمد تطهيري ، با بیان این مطلب اعلام كرد : با توجه به آغاز ثبت نام اولين دوره مسابقات فوتوالي جایزه بزرگ کشور ، با استقبال غيرمنتظره اي از سوي تيم های علاقه مند مواجه شده ايم كه احتمال دارد علاوه بر افزایش تعداد تیم ها به 24 تیم ، تنها تيم هايي در مسابقات شركت نمايند كه زودتر مدارک خود را به کمیته برگزاری ارسال نمایند .

تطهيري افزود : در بين ثبت نام كنندگان براي شركت در اين مسابقات نام تيم هايي به چشم مي خورد كه هنوز كميته فوتوالي در استان هاي آنها آغاز بكار نكرده است ولي اين رشته بصورت خودجوش در آن استانها شروع بكار نموده و مخاطبان بسياري را جذب كرده است .

رئیس كميته فوتوالي گيلان در ادامه عنوان كرد : مهلت ثبت نام براي شركت در مسابقات تا پایان روز پنجشنبه 13 مهرماه بوده که بدلیل درخواست تعدادی از تیم ها جهت تکمیل مدارک ، این زمان تا پایان وقت اداری روز شنبه 15مهرماه تمدید شد و پس از آن به هیچ عنوان تیم جهت شرکت در مسابقات پذیرش نخواهد شد. همچنین تعدادی از تیم ها مبلغ ورودیه خود را به حساب فدراسیون انجمن های ورزشی واریز نموده اند ولی تاکنون کپی فیش واریزی را به کمیته برگزاری مسابقات ارسال نکرده اند که این تیم ها هم تا شنبه فرصت دارند که فیش های واریزی را به این کمیته ارسال نمایند .

لازم بذکر است که اولین دوره مسابقات جایزه بزرگ فوتوالی در کشور طی روزهای هفدهم لغایت نوزدهم مهرماه در مجموعه ورزشی کارگران سنگاچین برگزار می گردد.
 
پايان متن/زر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.