سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در آستانه‌ي فرا رسيدن هفته‌ي كتاب؛

مطالعه‌ي مطالب بي سر و ته مجازي، دشمن خواندن كتاب

اسحاق مومني گفت: اصل انكارناپذير كتابخواني كه اين روزها افكار اكثر مردم و صاحبنظران را درگير خود كرده در بازبيني يك ساله‌ي اخير به معناي هفته‌ي كتاب، سال گذشته تا به امروز كم شده است.

"اسحاق مؤمني" نويسنده‌، در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبيات باشگاه خبرنگاران، با اشاره به آنكه خواندن كتاب در يك ساله‌ي اخير كم شده، افزود: امروزه نويسندگي خوب و خواندن كتاب كم است.
به گفته‌ي "مؤمني" البته خوبي وضعيت نويسندگي به آن معنا نبوده كه نوشته‌هاي خوب و در سطح بالايي داريم.
 
اين نويسنده افزود: اما امروزه مطالعه‌ي مردم با توجه به روي آوري آنها به مطالب بي سر و ته آمده در قالب موارد قابل انتقال از طريق امكاناتي چون تلفن همراه و اينترنت كم است.
"مؤمني" در پاسخ به اين سؤال كه آيا به نظر شما كتاب‌هاي ديجيتال و گرايش مردم به اين گونه كتاب‌ها دليل كاهش مطالعه‌ي مردم بوده يا نه، اظهار داشت: نه، البته كه منظور من اين نبوده بلكه نظر من به طور خاص و متمركز بر روي خريد كتاب است.
وي تصريح كرد: سال گذشته‌ي ادبي براي من سال خوبي بود و به اصطلاح بد نيست.
 
اين نويسنده در بخش ديگري از سخنان خود گفت: در سال گذشته كتابي از من در پشت درب كسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي نمانده است.
"مؤمني" خاطر نشان كرد: هم‌اكنون 3 عنوان رمان در زمينه‌هاي عاشقانه و اجتماعي را زير دست نگارش دارم كه هنوز هيچ نامي براي آنها در نظر نگرفته‌ام.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.